Ni-ko-li-ne skriver:
det lyder som et godt resultat! er det ikke skønt at have lidt styr på de ting nu? så du ved de HAR hørt dig og VED hvad du IKKE vil og hvad du vil....
mht narkoselægen, så skulle jeg også ind og vende ham..... eftersom der jo også er arvæv og den gang prolapser i vejen... men ja, det er kun formelt... min spinalbedøvelse virkede upåklageligt alligevel...
Det er rart at jeg har fået bekræftet at jeg kan føde på Hillerød og at vi er enige om hvad jeg vil og ikke vil... og nu er det jo 2. gang jeg skal føde, så jeg er helt med på at planlægning og fødsler ikke rigtigt matcher hinanden (hvilket også forklarer manglen på detaljer i planen) men det er nogle gode rammer vi er blevet enige om og så må vi tage den derfra.
Jeg håber at det hjælper lidt at tale med narkoselægen inden fødslen denne gang. Problemet er at den epidural jeg fik sidste gang overhovedet ikke virkede, og hun (en af de gamle garvede narkoselæger) valgte derfor at lægge min blokade til AKS'et højere end hun ellers ville have gjort for at sikre at den tog ved. Den virkede også upåklageligt, men desværre lammede den en del af mit mellemgulv, så det var virkeligt ubehageligt at trække vejret, selvom hun forsikrede mig om at jeg fik ilt nok..
Jeg håber det går nemmere denne gang..
Anmeld