Så træt jeg kunne sove i 50 år... eller noget....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. juni 2010

mama09

Så nu har jeg også været på "dupperne" siden sidste onsdag hvor Latifa blev ramt, så snart 2 uger hvor jeg har været hyper frisk og våget over min elskede datter.. Og så rammer trætheden mig NU!

Latifa er i dagpleje idag, hun får dog stadig pencilen herhjemme 3 gange om dagen - men hun er så FRISK igen

Men kæft hvor har det været HÅRDT.. Både fysisk og psykisk... Jeg er så træt... Men arbejdet KALDER - jeg kan sove når jeg bliver gammel

Ej heldigvis skal vi til Tyrkiet d. 24/7, 2 uger - bliver skønt, så der skal vi nyde livet alle 3 og slappe af!

Altså hvis ABDI får sit skide VISUM, de afvist ham i sidste uge - fordi de ikke havde tid, han skal derover på fredag igen (tyrkiske ambassade i KØBENHAVN) Så en lang tur!!

Nå bare lidt og ingenting herfra - GOD DAG TØSER

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Trinehw skriver:

Så nu har jeg også været på "dupperne" siden sidste onsdag hvor Latifa blev ramt, så snart 2 uger hvor jeg har været hyper frisk og våget over min elskede datter.. Og så rammer trætheden mig NU!

Latifa er i dagpleje idag, hun får dog stadig pencilen herhjemme 3 gange om dagen - men hun er så FRISK igen

Men kæft hvor har det været HÅRDT.. Både fysisk og psykisk... Jeg er så træt... Men arbejdet KALDER - jeg kan sove når jeg bliver gammel

Ej heldigvis skal vi til Tyrkiet d. 24/7, 2 uger - bliver skønt, så der skal vi nyde livet alle 3 og slappe af!

Altså hvis ABDI får sit skide VISUM, de afvist ham i sidste uge - fordi de ikke havde tid, han skal derover på fredag igen (tyrkiske ambassade i KØBENHAVN) Så en lang tur!!

Nå bare lidt og ingenting herfra - GOD DAG TØSER

GODT! at høre at lille putten har det godt igen! det er bare SUPER!

det med søvnen kender jeg nu godt....i dit tilfælde er det så ekstra hårdt med alle de indtryk fra sygehuset og de angste tanker omkring lille Latifa! så det er dejlig at hun nu har det godt igen!

stort knus fra mig:0)

Anmeld

28. juni 2010

mama09

Ni-ko-li-ne skriver:

GODT! at høre at lille putten har det godt igen! det er bare SUPER!

det med søvnen kender jeg nu godt....i dit tilfælde er det så ekstra hårdt med alle de indtryk fra sygehuset og de angste tanker omkring lille Latifa! så det er dejlig at hun nu har det godt igen!

stort knus fra mig:0)

Jaa der er lige lidt ekstra træthed oven på de tanker, men også haft..

Men ja wup wup hun er frisk og har haft en god dag

Anmeld

28. juni 2010

sarahb

Ej hvor dejligt hun er frisk ige, det manglede også bare. Staklen har været sååå hårdt ramt..

Ej hvad sker der med vores mænd, det kan da ikk passe der skal være så mange problemer.. Seriøst...
Jeg håber det løser sig, ellers går jeg amok, kan ikke klare flere af sådanne sager. Har lige sendt klage brev til ambassaden så må vi se om de reagerer.. Ellers må vi prøve medierne.

Søde skat få nogle aftener for dig selv hvor du bare sover og sover så du kan blive klar i hoved og frisk igen, så du ikk kører dig selv helt ned til grunden.

Stort knus Fra os i kbh

Anmeld

30. juni 2010

Barbamama

Det var jeg også igennem. Da Carla først var blevet helt frisk sov jeg nærmest en hel dag for jeg var helt smadret!!!! Man har overhovedet ikke haft tid til at tænke på sig selv og så rammer det bare hårdt når man endelig kan slappe af. Kan du ikke tage en sygedag og så få sovet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.