Skal mmf på køl eller ikke??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.032 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. juni 2010

Charlot1

Overskirften taler for sig selv..

Synes folk skriver noget forskelligt hele tiden, nogen skriver at den absolut IKKE må komme på køl, men derimod skal ligge i et skab i noget lufttæt. Andre skriver at det SKAL på køl..

Så hjælp mig lige

På forhånd tak..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

Snefnug1984

jeg putter aldrig mit på køl

Anmeld

28. juni 2010

Bondepigen

Jeg har altid mit på køl...både når det bare ligger i en klump og når jeg har pyntet kagen, dagen før den skal spises. Den er aldrig "smeltet"... eller den "sveder" ikke, når jeg har taget den ud... Ved dog ikke hvordan det virker her i varmen...

Den må bare ikke være tildækket tror jeg...

Så nu er du lige vidt, med to forskellige svar... sorry

Anmeld

28. juni 2010

eirene

Jeg opbevarer altid mit mmf i køleskab i frostposer. Har hørt på et tidspunkt at når kagen er færdigpyntet, skal den opbevares køligt men ikke i køleskab. Men har heller ikke haft problemer med at have færdig kage i køleskab.

2 mod 1

Anmeld

29. juni 2010

Anasmor

Jeg tror hun mener om selve mmf´en skal på køl eller i køkkenskab...

Kunne ikke FORESTILLE mig, at nogen overhovedet kunne tænke på, at sætte en kage køligt" istedet for i køleskab.. i det tilfælde ville jeg personligt aldrig nogensinde sætte tænderne i såden en kage... HÅBER HÅBER HÅBER ikke at nogen herinde kunne finde på det....

Anmeld

29. juni 2010

Snefnug1984

Anasmor skriver:

Kunne ikke FORESTILLE mig, at nogen overhovedet kunne tænke på, at sætte en kage køligt" istedet for i køleskab.. i det tilfælde ville jeg personligt aldrig nogensinde sætte tænderne i såden en kage... HÅBER HÅBER HÅBER ikke at nogen herinde kunne finde på det....

Ja en kage med mmf på skal ALTID på køl.

Som du selv skriver, så blev der spurgt til, om mmf skal opbevares på køl eller ej, INDEN man bruger det til kagen

Anmeld

29. juni 2010

Charlot1

Ja selvfølgelig.. Jeg mener selvfølgelig om den færdige lavede "klump" mmf skal på køl eller ikke. Altså INDEN den bliver rullet ud, og kommer på kagen

Mange tak for svar indtil nu.,,

Anmeld

30. juni 2010

Bondepigen

Anasmor skriver:

Nej det håber jeg heller ikke, så bliver den jo til det rene gift...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.