Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ej hvor er han lækker Trine! Og han ligner brormand Jeg kan godt forstå det er svært at vælge. Han ser jo dejlig ud på dem alle.... Jeg synes de første to billeder af William er rigtig søde fordi man kan se hans små søde arme og hænder så jeg ville nok vælge et af dem
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Åhh hvor er de bare lækre Jeg synes det skal være billed 1 eller det sidste skønne billeder alle sammen den er svær
Fantastiske billeder . Hvor er de dejlige begge to og sikke nogle flotte billeder I får på væggen.
Maria
Lærke 2009 skriver: Jeg synes billede 1 af william er rigtig godt der hvor han ligger med hænderne oppe ved hovedet.
Jeg synes billede 1 af william er rigtig godt der hvor han ligger med hænderne oppe ved hovedet.
Tak for det - ja på billede kan man rigtigt se alle hans små babyfolder
Mathilde skriver: Ej hvor er han lækker Trine! Og han ligner brormand Jeg kan godt forstå det er svært at vælge. Han ser jo dejlig ud på dem alle.... Jeg synes de første to billeder af William er rigtig søde fordi man kan se hans små søde arme og hænder så jeg ville nok vælge et af dem
Tak søde Mathilde - jeg kigger på dem igen og igen - og det susme svært at vælge, så det er dejligt at høre andres mening. Og ja der små poter og buttede arme er da dejlige
Diana... skriver: Åhh hvor er de bare lækre Jeg synes det skal være billed 1 eller det sidste skønne billeder alle sammen den er svær
Takker - jeg synes også selv, at jeg er sat på en svær opgave
MariaJ skriver: Fantastiske billeder . Hvor er de dejlige begge to og sikke nogle flotte billeder I får på væggen. Maria
Tak for de søde ord - og jeg skal nok smide et billede af dem, når de er kommet op og hænge
CamillaSoefelt skriver: Ih han er dejlig.. Og så glad han er...
Ih han er dejlig.. Og så glad han er...
Tak for det -og ja han er glad. Nu smiler, pludrer og griner han rigtig meget Men ligeså glad han kan være ligeså sur og skrigende kan han også være Men dejlig uanset
ej hvor er han dejlig han ligner en der kan finde på en masse dejlig ulykker hihihihi så sødt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128