Så kom kravlegården frem :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.449 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. juni 2010

Karo

Nu fik jeg endelig taget mig sammen, og gik i kælderen og hentede kravlegården frem til Ida. Kort efter den er samlet og klar ligger jeg ida i, og smutter lige hurtigt i køkkenet.

Her er hvad jeg så da jeg kom tilbage i stuen
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

Ida.

Ej altså Haha

Vi måtte lave helt strikse regler for Annika ift. Linas kravlegård - synes bare det var så vigtigt, Lina havde et sted der var helligt og KUN hendes...og det lærte Annika efter hun første gang havde gjort det samme som Marcus

Vi satte faktisk kravlegården op et godt stykke tid inden Lina blev født, så den ligesom blev afmystificeret og bare en del af det normale møblement... men det kan I jo ikke bruge til noget

Anmeld

28. juni 2010

ChatH

Karo skriver:

Nu fik jeg endelig taget mig sammen, og gik i kælderen og hentede kravlegården frem til Ida. Kort efter den er samlet og klar ligger jeg ida i, og smutter lige hurtigt i køkkenet.

HI HI de unger altså. men det er da altid noget han sidder pænt ved siden af

Anmeld

28. juni 2010

Karo

Chatarina skriver:

HI HI de unger altså. men det er da altid noget han sidder pænt ved siden af

Ja, det er faktisk rigtigt sødt at han havde sat sig så han ikke sad på hende. Herefter fik han en pude op, som han kunne bruge i ryggen, men så opdagede han spilledåsen og så var den jo mere spændende

Anmeld

28. juni 2010

ChatH

Karo skriver:

Ja, det er faktisk rigtigt sødt at han havde sat sig så han ikke sad på hende. Herefter fik han en pude op, som han kunne bruge i ryggen, men så opdagede han spilledåsen og så var den jo mere spændende

HI HI han er jo en dreng glæder mig til at få sådan en indenfor dørerne om 8 ugers tid

Anmeld

28. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Karo skriver:

åååårh hvor er han hyggelig! søster skal da ikke ligge der selv;0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.