Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ej altså Haha
Vi måtte lave helt strikse regler for Annika ift. Linas kravlegård - synes bare det var så vigtigt, Lina havde et sted der var helligt og KUN hendes...og det lærte Annika efter hun første gang havde gjort det samme som Marcus
Vi satte faktisk kravlegården op et godt stykke tid inden Lina blev født, så den ligesom blev afmystificeret og bare en del af det normale møblement... men det kan I jo ikke bruge til noget
Karo skriver: Nu fik jeg endelig taget mig sammen, og gik i kælderen og hentede kravlegården frem til Ida. Kort efter den er samlet og klar ligger jeg ida i, og smutter lige hurtigt i køkkenet.Her er hvad jeg så da jeg kom tilbage i stuen
Nu fik jeg endelig taget mig sammen, og gik i kælderen og hentede kravlegården frem til Ida. Kort efter den er samlet og klar ligger jeg ida i, og smutter lige hurtigt i køkkenet.Her er hvad jeg så da jeg kom tilbage i stuen
HI HI de unger altså. men det er da altid noget han sidder pænt ved siden af
Chatarina skriver: HI HI de unger altså. men det er da altid noget han sidder pænt ved siden af
Karo skriver: Ja, det er faktisk rigtigt sødt at han havde sat sig så han ikke sad på hende. Herefter fik han en pude op, som han kunne bruge i ryggen, men så opdagede han spilledåsen og så var den jo mere spændende
Ja, det er faktisk rigtigt sødt at han havde sat sig så han ikke sad på hende. Herefter fik han en pude op, som han kunne bruge i ryggen, men så opdagede han spilledåsen og så var den jo mere spændende
HI HI han er jo en dreng glæder mig til at få sådan en indenfor dørerne om 8 ugers tid
åååårh hvor er han hyggelig! søster skal da ikke ligge der selv;0)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128