Hjælp!! 4 mdr hader bad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.053 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. juni 2010

siw84

ja min søn på 4 mdr hader virkelig at komme i bad.. han begynder at skrige lige så snart man sætter ham i vandet og kan virkelig ikke have det.. da han var helt spæd var der ingen problemer og der er ikke sket noeget mens han har været i bad der så kunne give en forklaring på hvorfor han reagerer sådan..

det gør virkelig at jeg bare ikke ser frem når han skal i bad, og det skal han jo.. og derfor har vi også udskudt svømmehallen af samme grund..

ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre.. prøver at det til noget sjov med badeænder noget at hans ynglinglegetøj er med og gør næsten alt snak, sang ovs for at kunne distrahere ham fra hvor forfærdeligt han synes vandet er..

er der nogen der har prøvet noget lignende og hvad gjorde i, hvornår gik det over?? ellers tages gode råd med kyshånd

hilsen en meget ulykkelig mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

Na-Wi

Bruger du en af de der badestole ?

Jeg havde samme problem, men efter jeg fjernede hans badestol og holdte ham i stedet har han virkelig elsket at komme i bad

Knus Nanna

Anmeld

28. juni 2010

siw84

Naannaa87 skriver:

Bruger du en af de der badestole ?

Jeg havde samme problem, men efter jeg fjernede hans badestol og holdte ham i stedet har han virkelig elsket at komme i bad

Knus Nanna

vi brugte den 2 gange og så fjernede vi den og stillede den op af væggen så han kunne kigge på den.. men ingen forskel gjorde det..

Anmeld

28. juni 2010

Mor Til Julie<3

Jeq havde os samm problem me min datter i starten bruqte jeq os en badestol til hende men fandt så hurtiq ud a hun enliq ikk kunne lide oq komme i bad når hun skulle sidde i den stol så den fjernede jeq meqet hurtiqt iqen oq nu elsker hun bare oq komme i bad ...

Anmeld

28. juni 2010

B&J

nu har jeg ikke lige selv prøvet det men min mor har med en af mine søskende hun hade af komme i bad skreg og skreg men da der var gået ca 3 mdr så elskede hun det igen ved ikke om det er sådan en lille fase de skal igennem og hun var nemlig 5mdr der det startede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.