Forvirret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

697 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. juni 2010

AnneBJ

Hej alle!

Troede endelig jeg havde styr på min krops signaler, ifb med ægløsning osv.

Men i dag har jeg (undskyld detaljerne) lige haft en ordentlig gang udflåd, præcis ligesom ægløsningsudflåd.. Jeg burde ikke have ÆL før onsdag/torsdag i følge min SIDSTE mens.. men i forhold til FORRIGE mens, og cyklus indtil da, burde jeg have i dag eller imorgen... Det er bøvlet at forklare forløbet af hver cyklus, men kan ÆL godt komme allerede nu, når det kun er 11 dage siden sidste mens. første dag? (den kom i øvrigt 4-5 dage for sent)

jeg har ikke mærket ægløsningen overhovedet, trods det jeg plejer at have vildt ondt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2010

mortilfreja

AnneBJ skriver:

Hej alle!

Troede endelig jeg havde styr på min krops signaler, ifb med ægløsning osv.

Men i dag har jeg (undskyld detaljerne) lige haft en ordentlig gang udflåd, præcis ligesom ægløsningsudflåd.. Jeg burde ikke have ÆL før onsdag/torsdag i følge min SIDSTE mens.. men i forhold til FORRIGE mens, og cyklus indtil da, burde jeg have i dag eller imorgen... Det er bøvlet at forklare forløbet af hver cyklus, men kan ÆL godt komme allerede nu, når det kun er 11 dage siden sidste mens. første dag? (den kom i øvrigt 4-5 dage for sent)

jeg har ikke mærket ægløsningen overhovedet, trods det jeg plejer at have vildt ondt...

En kvindes ægløsning ligger som regel mellem 9. og 16. dagen i cyklus, så ja i realiteten kan du godt have ægløsning nu.. Så bare klø på

Kram

Anmeld

27. juni 2010

AnneBJ

Ja min ÆL kan self være ligeså uregelmæssig som mens.. havde jeg bare slet ikke tænkt over, fordi jeg ikke har mærket noget til det... Men må hellere hive manden væk fra VM så

Anmeld

27. juni 2010

mortilfreja

AnneBJ skriver:

Ja min ÆL kan self være ligeså uregelmæssig som mens.. havde jeg bare slet ikke tænkt over, fordi jeg ikke har mærket noget til det... Men må hellere hive manden væk fra VM så

Ja god ide.. I disse dage er det vist bedre med sport i dobbeltsengen end vm i tv

Anmeld

28. juni 2010

AnneBJ

Øv!! Det blev så ikke til noget. Manden er vældig plaget af høfeber lige for tiden, og takkede pænt nej til lagengymnastik... Fortalte at det ellers var "prime time" men der var ikke noget at gøre.. Det skete også i sidste cyklus, det var ikke høfeber men noget andet der gjorde han sagde nej... Er totalt nede lige nu og helt overbevist om jeg ALDRIG får en baby!....

Anmeld

28. juni 2010

ZamanogDania

Nu har jeg aldrig tænkt på cyklus. Vi gjorde det bare så første forsøg gik det igennem:-D du skal lad være med at tænke for meget over det. Det skal nok komme. Du skal nok får en lille baby:-)
krydser fingre for dig.

Anmeld

28. juni 2010

AnneBJ

ZamanogDania skriver:

Nu har jeg aldrig tænkt på cyklus. Vi gjorde det bare så første forsøg gik det igennem:-D du skal lad være med at tænke for meget over det. Det skal nok komme. Du skal nok får en lille baby:-)
krydser fingre for dig.

Mange tak - jeg forsøger, men det er svært når man ved hvornår ÆL er der..Men tak for svar!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.