spørgsmål ang. pasta farver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.148 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. juni 2010

W&M <3

Kan man blande feks. rød og blå pasta farve også lave en lilla eller kan de ikke blandes på den måde? så man er nødt til at købe en af alle farver.

Håber der er en der kan svare på mit spørgsmål. Aner nemlig ingen ting om det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Tja, jeg har blandet blå og gul, så det vil jeg tro du sagtens kan. Ellers, hvis du har farverne som skal blandes, så prøv at blande en lille smule sammen inden for at se hvad der sker, men umiddelbart vil jeg sige ja!

Anmeld

27. juni 2010

W&M <3

Alexis skriver:

Tja, jeg har blandet blå og gul, så det vil jeg tro du sagtens kan. Ellers, hvis du har farverne som skal blandes, så prøv at blande en lille smule sammen inden for at se hvad der sker, men umiddelbart vil jeg sige ja!

Okay.

Har ikke farverne og ved ikke om det pulver, flydende eller hva konsistensen er. Har aldrig arbejdet med det nemlig.

Vil købe farver på nettet idag, så ville jeg lige være sikker så jeg får købt de farver jeg skal bruge.

Men tak for dit svar.

Anmeld

27. juni 2010

Dot D

WilliamsMor skriver:

Kan man blande feks. rød og blå pasta farve også lave en lilla eller kan de ikke blandes på den måde? så man er nødt til at købe en af alle farver.

Håber der er en der kan svare på mit spørgsmål. Aner nemlig ingen ting om det.

Det kan du, alle kan blandes. Bare altid husk, altid den lyseste farve i først også mørke farver derefter. Og LIDT ad gangen De farver godt, jeg fik helt lyserøde hænder af at lave den bordeaux til studenterhuen Lavede det fredag og det er først i dag mine hænder er ved at have normal farve igen, hi hi

Anmeld

27. juni 2010

WilliamsMor skriver:

Okay.

Har ikke farverne og ved ikke om det pulver, flydende eller hva konsistensen er. Har aldrig arbejdet med det nemlig.

Vil købe farver på nettet idag, så ville jeg lige være sikker så jeg får købt de farver jeg skal bruge.

Men tak for dit svar.

pasta farver er sådan lidt creme-gele agtige i konsistensen, så det kan du sagtens blande, og ja lidt af gangen. Nogle af farverne er meget hidsige, så brug mindre end du tror, og som der bliver nævnt, den lyse først. Knus

Anmeld

27. juni 2010

Lav forresten et par små prøver istedet for at blande i en stor mængde når du blander i fondanten, så går der ik for meget til spilde, og du får alligevel en god ide om hvor meget det farver.

Held og lykke.

Anmeld

27. juni 2010

W&M <3

Dot D skriver:

Det kan du, alle kan blandes. Bare altid husk, altid den lyseste farve i først også mørke farver derefter. Og LIDT ad gangen De farver godt, jeg fik helt lyserøde hænder af at lave den bordeaux til studenterhuen Lavede det fredag og det er først i dag mine hænder er ved at have normal farve igen, hi hi

Hehe ja okay, det kan jeg godt se.

Super mange tak. Så vil jeg handle lidt ind idag også få det lært

Anmeld

27. juni 2010

W&M <3

Alexis skriver:

pasta farver er sådan lidt creme-gele agtige i konsistensen, så det kan du sagtens blande, og ja lidt af gangen. Nogle af farverne er meget hidsige, så brug mindre end du tror, og som der bliver nævnt, den lyse først. Knus

Super

Mange tak for dine svar. Så vil jeg prøve mig frem.

Knus.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.