Hjælp til den første tur i svømmehal :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

586 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. juni 2010

Mette.

Emilie er nu blevet 8 uger og dermed er 8 ugers undersøgelsen overstået og vi vil prøve at tage i svømmehal for første gang.

Mit spørgsmål er så, hvor lang tid kan de små være i vandet første gang? selvfølgelig i det varme bassin beregnet til de små pus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2010

svaller

Hejsa, de første gange vi var afsted, var det kun omkring 15 min eller sådan, celina var også omkring de 8 uger.

Anmeld

27. juni 2010

Agnete

Min pige var 6 mdr, da vi begyndte baby svømning. Svømmetimen var 30 min, men de første 3-4 gange var vi der max 15 min. for så havde hun vare fået nok. Der var nogle der var der kortere tid, men også nogen, der tog alle 30 minutter med, og nød det

God fornøjelse.

Kh Agnete

Anmeld

27. juni 2010

prettybutterfly

Vi har en rigtig vandhund! Første gang klarede hun 20 min - der var hun 2 måneder. Anden gang 40 min og nu kan hun klare over 1 time - men nu er hun jo også blevet 6 måneder i mellemtiden!

Anmeld

27. juni 2010

Mor til L&S

Første gang var Liva lidt over 2 mdr gammel og hun var såååå vild med det - Det blev til næsten 40 min. inden hun ville op

Rigtig god tur...

Knus

Anmeld

27. juni 2010

marius' mor

Marius var 8 uger han elskede vandet og kunne ikke få nok. Farmand og jeg havde ikke lige tænkt over at det ville tage så meget på hans kræfter, og da han var glad og godt tilpas, var vi i vandet i 1 time. men nu (10 uger) holder vi det til 20-30 min..

Anmeld

28. juni 2010

Mette.

Tusind tak piger Det lyder jo som om at det afhænger af hvor godt hun kan lide det.. Hun eeeelsker sit badekar, så håber svømmehalen også bliver en succes.

Anmeld

28. juni 2010

MariaJ

I oplysningerne om babysvømning fra vores lokale svømmehal står der at man skal være opmærksom på at de små ikke skal slides helt ud i vandet, da de jo stadig skal kunne holde sig varme til en tur i omklædningsrummet. Jeg opfatter det som om, at man måske skal gå op af vandet før den lille har fået helt nok - i hvert fald de første gange og hvis der er koldt i jeres omklædningsrum. Vi har ikke selv været afsted endnu, så jeg har ingen praktisk erfaring med det, men stod lige og læste noget info materiale fra svømmehallen forleden dag.

Maria

Anmeld

28. juni 2010

Mor-til-asta-09

Mette. skriver:

Emilie er nu blevet 8 uger og dermed er 8 ugers undersøgelsen overstået og vi vil prøve at tage i svømmehal for første gang.

Mit spørgsmål er så, hvor lang tid kan de små være i vandet første gang? selvfølgelig i det varme bassin beregnet til de små pus

Da Asta var 8 uger begyndte vi til babysvømning, og der er man i vandet i 30 min. Du er nødt til at mærke dig frem, begynder hun at blive kold, skla hun self op med det samme, men ellers sker der ikke noget ved i er der lidt længere tid..

Held og Lykke med svømmeturen, håber hun bliver glad for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.