Kirkegård

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

758 visninger
14 svar
0 synes godt om
27. juni 2010

Miia90

Heej alle derude

ville bare fortælle jeg har været oppe hos min moar som ligger på kirkegården. hun har fødselsdag idag. Mistede min moar 1. nov 09 til kræften 52år. og er blevet 53år idag.   Det var satme hårdt. Men jeg og kæresten har siddet og hygge os om stedet og plantet en busk hos hende.  Vil ikk noget med denne tråd. ville bare gerne ud med det.

her er et billed af hvordan der ser ud hos min moar d. 27.6 -2010

Mia

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

tillykke med hendes fødselsdag!

Det er altid hårdt med mærkedage, når man har mistet!

Mon ikke hun sidder oppe på en smuk sky og smiler ned til dig, mens hun arrangerer solskin på din næsetip?

Kram til dig

Anmeld

27. juni 2010

Miia90

Mange tak.  jo det tror jeg også hun gør

Anmeld

27. juni 2010

LinLin

Det gør mig ondt at du har mistet din mor. Alle de "første" - jul, fødselsdag osv. er rigtigt hårde!  (de næste mange er også hårde...)

Mistede selv min far da jeg var 9 år ( i 1993) - tager stadig indimellem på kirkegården (bliver efterhånden kun til en gang om året...) og får en snak med ham, så han er opdateret

Stort

Anmeld

27. juni 2010

Moldemine

Tillykke med din mors fødselsdag, føler med dig og Sender dig en masse

Anmeld

27. juni 2010

XXSS

Livet ender for tidligt nogle gange! Sikke et smukt gravsted  Du er en stærk pige og skal nok klare den!  selvom det selvfølgelig er så ufattelig hårdt..

Anmeld

27. juni 2010

LotteGabriella

Sikke et smukt sted hun har

Jeg er sikker på at hun er hos dig hver dag og følger med i alt hvad der sker i dit liv, sørger for at du altid lige klare den, lige gyldigt hvad...måske er hun endda din skytsengel

tillykke med hende

Anmeld

27. juni 2010

B&J

Jeg vil også lige skrive jeg er rigtigt ked af det med din mor og det eneste jeg lige kan gøre er en mega krammer

og hold op et smukt gravsted din mor har....

Anmeld

27. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Åh det er så hårdt at miste nogen man holder af, blev helt rørt da jeg så billedet af gravstedet. Håber hun sidder et sted og følger med, og kan se hvor dejlig fin hendes plads på kirkegården er, og hvor stærk du er.

Anmeld

27. juni 2010

Dansker I Holland

Jeg sender dig lige en KÆMPE krammer. Føler virkelig med dig

Men en fin grav hun har, og jeg er osse sikker på at hun våger over dig og er stolt af dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.