ønsker til en dreng på 1 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.547 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. juni 2010

CarinaSB

hej i skønne piger

Hva ønskede i jer til jeres drenge til deres 1 års føzdag .. jeg er helt på bar bund .. Noah bliver 1 år her d  1/8 .. men jeg holder den sammen med min her d 16 juli .. så i må meget gerne skrive hva i ønskede jer til dem

Knus Carina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Hejsa.

Min søn fyldte 1 år for 2 mdr. siden,og de ting han blev gladest for var den der stol fra Fisher Price,Laugh & learn musical chair,en billedbog og en V tech raket putteboks.De ting har han enorm fornøjelse af.

Ellers fik han sandkasse,gyngestativ,lille rutsjebane,gavekort til H&M,tøj,Fisher Price Xylofon,bankebrædt,biler og det er hvad jeg lige kan huske på stående fod

Anmeld

27. juni 2010

CarinaSB

Pernilleh skriver:

Hejsa.

Min søn fyldte 1 år for 2 mdr. siden,og de ting han blev gladest for var den der stol fra Fisher Price,Laugh & learn musical chair,en billedbog og en V tech raket putteboks.De ting har han enorm fornøjelse af.

Ellers fik han sandkasse,gyngestativ,lille rutsjebane,gavekort til H&M,tøj,Fisher Price Xylofon,bankebrædt,biler og det er hvad jeg lige kan huske på stående fod

Taaak for det Jeg er nemlig bare helt på bar bund med hva han skal ønske sig .. hehe .. jeg ved at manden vil give ham en el bil .. hehe .. 

Anmeld

27. juni 2010

foto på lærred

Ved godt, det måske er noget til han er nogle måneder ældre, men synes det er svært når de er 1 år.

Så her kan være nogle forslag:

Gode bøger (f.eks mine 500 første ord, bøger med dyr i, eller bøger med sådan nogle føl og rør i)

Strandting eller en lille vandkande til haven(eller baggården)

dvdér med f.eks bamse, teletubbies, nightgarden, Rasmus Klump eller lign.

Puslespil (som kan pakkes ud når han er tættere på de to, da alle brikkerne ellers forsvinder inden han kan lege med det- taler er erfarring

Plastikdyr

Køkkenting/plastikmad

uv-badedragt til sommer- samt fin bøllehat

En plastik sparrebøsse som han sammen med mor kan putte småpenge i, tage ud og gøre igen og igen

Biler af blødt metarialle (stof materialle)

togbane til når han bliver lidt større.

Håber, at I får en god fødselsdag og du kan bruge noget af det.

Anmeld

27. juni 2010

sarahb

Vi ønskede os bla.:
En værktøjs bænk i træ.
Junior dyne og sengetøj.
Wheely buggen.
Brio puttekasse.
Gå vogn.
Gavekort til tøj butikker.
Børne lampe fra huset holte.
Bobles tumledyr.

Anmeld

28. juni 2010

Malene

Legekøkken + tilbehør

Bøger

DVD teletubbies, lille røde traktor, postmand per, peter pedal, nuddy, pingu

Træ legetøj f.eks kidswood eller kidswood city(det samme som brio togbane)

gå bil

Anmeld

28. juni 2010

CarinaSB

mange tak for jeres svar .. så kan jeg gå i tænke boks .. jeg syntes sq det er svært når han er så lille ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.