Jeg vil være gravid så...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

jeg kan købe alt det lækre ventetøj.... SUUUUK

Kan da ik lade være med at misunde alle jer som kan købe så fint tøj, og ligefrem vokse hurtigt ud af det så i kan købe nyt uden at skulle forklare manden det!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2010

L.J.L

Alexis skriver:

Kan da ik lade være med at misunde alle jer som kan købe så fint tøj, og ligefrem vokse hurtigt ud af det så i kan købe nyt uden at skulle forklare manden det!!

Det er også bare den bedste undskyldning at bruge Bare ærgerligt at meget ventetøj er så dyrt! Men har man pengene så findes der altså noget rigtig lækkert

Anmeld

27. juni 2010

Dot D

Alexis skriver:

HI HI HI, ja det er det eneste tidspunkt, hvor dårlige undskyldninger for at købe tøj, IKKE er nødvendige.  for at det snart bliver din tur

Anmeld

27. juni 2010

sarahb

jeg køber slet ikk ventetøj, synes simpelthen det er røv kedeligt, såå heller købe almindeligt tøj, da moden er så god til gravide maver. Så det jeg køber nu kan jeg også sagtens hoppe i senere hen.
Men jeg shopper bare meget hele tiden og har en mand der gør det samme, så han kan ikke sige en dyt. HIHIHI.. Score!!

Anmeld

27. juni 2010

Nadia&Daniel

Alexis skriver:

Jeg er 21+5 i dag - og jeg kan stadig passe alt mit tøj (dog ikke mine bukser) - men sommerkjoler kan man aldrig få for mange af, så maven er også min undskyldning for at købe flere kjoler..

Anmeld

27. juni 2010

L.J.L

sarahb skriver:

jeg køber slet ikk ventetøj, synes simpelthen det er røv kedeligt, såå heller købe almindeligt tøj, da moden er så god til gravide maver. Så det jeg køber nu kan jeg også sagtens hoppe i senere hen.
Men jeg shopper bare meget hele tiden og har en mand der gør det samme, så han kan ikke sige en dyt. HIHIHI.. Score!!

Har selv en mand som klapper i hænderne hver gang jeg bruger penge på mig selv, fordi jeg aldrig har været god til at bruge penge på mig selv, dejligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.