Ihh altså!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

922 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. juni 2010

Anonym trådstarter

Kan godt mærke det hele er blevet en stor tand svære, vi nærmere os 1 års dagen for projekt baby, og indtil videre er vi nået og blive indhentet af 3, har en af mine gamle veninder nået og føde en lille søn, og det samme har min svigerinde. Og igår fik vi en besked fra min kærestes fætter der er 18 og lige fået ny kæreste, også skal være far, hun er 8 uger idag. Den var lidt svær og sluge.!! Og så er der oven i købet kun en af dem der var planlagt.
har haft det mærkeligt hele den her cyklus, haft krampe i maven mindst en gang om dagen, er blevet frygtelig sart med hensyn til mad og kvalme har der også været lidt af. Havde testet positiv æl for en uge og to dage siden, så jeg er sådan set gået 2 dage overtid, men tror ikke på dne er der, selvom kæresten bliver ved med og bilde mig ind at den er, så tror sgu at det hele jeg har mærket er ren indbildning.

skulle lige ud med det hele.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2010

Dot D

Anonym skriver:

Kan godt mærke det hele er blevet en stor tand svære, vi nærmere os 1 års dagen for projekt baby, og indtil videre er vi nået og blive indhentet af 3, har en af mine gamle veninder nået og føde en lille søn, og det samme har min svigerinde. Og igår fik vi en besked fra min kærestes fætter der er 18 og lige fået ny kæreste, også skal være far, hun er 8 uger idag. Den var lidt svær og sluge.!! Og så er der oven i købet kun en af dem der var planlagt.
har haft det mærkeligt hele den her cyklus, haft krampe i maven mindst en gang om dagen, er blevet frygtelig sart med hensyn til mad og kvalme har der også været lidt af. Havde testet positiv æl for en uge og to dage siden, så jeg er sådan set gået 2 dage overtid, men tror ikke på dne er der, selvom kæresten bliver ved med og bilde mig ind at den er, så tror sgu at det hele jeg har mærket er ren indbildning.

Kan godt forstå at det er trælst, at ALLE de andre bliver gravide, men skal vi ikke  for at den snart er der for jer også

Du får lige et trøstekram herfra

Anmeld

27. juni 2010

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Kan godt forstå at det er trælst, at ALLE de andre bliver gravide, men skal vi ikke  for at den snart er der for jer også

Du får lige et trøstekram herfra

Takker det trænger man til en gang imellem.

Anmeld

27. juni 2010

AnneBJ

Krydser også alt for, at den er der denne gang -nu må det da være Jeres tur!!

Anmeld

27. juni 2010

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

Krydser også alt for, at den er der denne gang -nu må det da være Jeres tur!!

mange tak det synes vi skam også.

Anmeld

27. juni 2010

L-Mortil3

Anonym skriver:

Hvis du testede ÆL positiv for en uge + 2 dage siden, så er du ikke gået over tid, 14 dage efter ÆL kan man teste med g-test, så alt håb er langt fra ude!!

Kan sagtens følge dig! Kampen om Liam var også lang, men han kom til, og er sikker på at du også får opfyldt dit største ønske!!

STORT KRAM!

Anmeld

27. juni 2010

Anonym trådstarter

Line&Liam skriver:

Hvis du testede ÆL positiv for en uge + 2 dage siden, så er du ikke gået over tid, 14 dage efter ÆL kan man teste med g-test, så alt håb er langt fra ude!!

Kan sagtens følge dig! Kampen om Liam var også lang, men han kom til, og er sikker på at du også får opfyldt dit største ønske!!

STORT KRAM!

ups min fejl testede positiv æl for 2 uger siden
og 2 dage. den 11 helt præcist.

Anmeld

27. juni 2010

L-Mortil3

Anonym skriver:

ups min fejl testede positiv æl for 2 uger siden
og 2 dage. den 11 helt præcist.

Ah ok, ja så er den god nok! (min positive test kom først 4 dage efter de "14 dage efter ÆL" ) !!

Krydser for jer!!

Anmeld

27. juni 2010

Anonym trådstarter

Line&Liam skriver:

Ah ok, ja så er den god nok! (min positive test kom først 4 dage efter de "14 dage efter ÆL" ) !!

Krydser for jer!!

ja men er det ikke også nået med
at når man tester positiv æl, så kommer
æl egentlig først de næste 24 timer ca?

Anmeld

27. juni 2010

L-Mortil3

Anonym skriver:

ja men er det ikke også nået med
at når man tester positiv æl, så kommer
æl egentlig først de næste 24 timer ca?

Præcis 24 - 48 timer efter

Så et par dage mere, så kan du teste med stor sansynlighed! Og så HAR der bare at være 2 streger!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.