En lille opdatering på "Sikke noget værre LORT!"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

590 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. juni 2010

Becks

Min nevø brækkede jo kravebenet i torsdags og vi rejser på onsdag..

Han ville stadig gerne med, men måtte ikke bade, da han skal have slyngen på 24/7 i 3 uger... Igår ringer min søster så, og fortæller, at han grædende har sagt han ikke vil med, for han har så ondt, og kan ikke gå særlig stærkt ej heller langt.. Jeg synes det er så flot og modigt af ham, at han selv har været i stand til og melde fra på trods af, at han har GLÆDET sig så meget til den ferie i 9 mdr..

Nu istedet, tager min gamle kollega med, som jeg de sidste 2 år har været dernede med sammen med en 3 kollega.. Det koster mig et gebyr på 200 kr. til Star Tours, at få lavet billetten om i hendes navn, så det er jo ikke alverden.. Men nej hvor har jeg ondt af min nevø, det er hele hans sommerferie der er ødelagt, ferien, spejderlejr, ture i tivoli, bakken og bonbon land..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2010

otlitrom

Hvor er det synd for den lille fyr, men hvor er han bare sej, at han tør sige fra, fordi han har så ondt. Det er selverkendelse i en tidlig alder.

Håber du får en dejlig tur, trods det ikke var helt som planlagt. Den unge gut må får masser af is og kærlighed herhjemme i den danske sommer i stedet!

Anmeld

27. juni 2010

dorthemus

Hvor er det dog synd for ham

Anmeld

27. juni 2010

Becks

kitty skriver:

Hvor er det synd for den lille fyr, men hvor er han bare sej, at han tør sige fra, fordi han har så ondt. Det er selverkendelse i en tidlig alder.

Håber du får en dejlig tur, trods det ikke var helt som planlagt. Den unge gut må får masser af is og kærlighed herhjemme i den danske sommer i stedet!

Moster her er også MEGET stolt af ham, og synes det er så flot at han selv har sagt fra.. Han tilbød endda at give mig hans lommepenge i flere måneder, nu jeg havde betalt for ham

Jeg skal nook få en god tur alligevel :-)

Min søster og Svoger giver ham en fladskærm til hans værelse for de penge han skukke have haft med som lommepenge, så er der lidt plaster på såret..

Anmeld

27. juni 2010

Becks

dorthemus skriver:

Hvor er det dog synd for ham

Ja meget :-(

Anmeld

27. juni 2010

dorthemus

Tutter skriver:

Ja meget :-(

Du må arrangere en lille tur for ham i efterårsferien istedet

Anmeld

27. juni 2010

Becks

dorthemus skriver:

Du må arrangere en lille tur for ham i efterårsferien istedet

Vi er ved og arrangere, at ham og jeg kan komme over til min mor i USA til November, som et lille plaster på såret :-)

Anmeld

27. juni 2010

lisbethita

Tutter skriver:

Moster her er også MEGET stolt af ham, og synes det er så flot at han selv har sagt fra.. Han tilbød endda at give mig hans lommepenge i flere måneder, nu jeg havde betalt for ham

Jeg skal nook få en god tur alligevel :-)

Min søster og Svoger giver ham en fladskærm til hans værelse for de penge han skukke have haft med som lommepenge, så er der lidt plaster på såret..

Hold kæft hvor er han søøøød :-)

Anmeld

27. juni 2010

Becks

lisbethita skriver:

Hold kæft hvor er han søøøød :-)

Ja han er min søde guldklump - Mosters dreng :-) Billedet er fra vores ferie til Gran Canaria i 2008

Sagde til ham, at han ikke skulle give mig sine lommepenge, var jo ikke hans skyld at kravebenet brækkede..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. juni 2010

dorthemus

Tutter skriver:

Vi er ved og arrangere, at ham og jeg kan komme over til min mor i USA til November, som et lille plaster på såret :-)

Det er da super og et skønt plaster på såret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.