Nogen der vil sælge noget færdig farvet sort og rødt fondant

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.175 visninger
11 svar
0 synes godt om
27. juni 2010

cecilie1984

Kan ikke finde noget nogen steder da det er udsolgt

Skal lave en marie høne kage til Emilies fødselsdag og skal bruge det den 9 juli

Nogen der vil sælge noget???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2010

sarahb

hvad med selv at købe farve og farve det

Anmeld

27. juni 2010

Dot D

cecilie1984 skriver:

Kan ikke finde noget nogen steder da det er udsolgt

Skal lave en marie høne kage til Emilies fødselsdag og skal bruge det den 9 juli

Nogen der vil sælge noget???

Hejsa. Havde også bestemt mig for at købe det færdigt denne gang, men ja, udsolgt. Har farvet sort med pastafarve, også i kølskabet et døgn, så bliver det helt sort, så du kan godt selv....Hvis du "gider"

Anmeld

27. juni 2010

cecilie1984

Dot D skriver:

Hejsa. Havde også bestemt mig for at købe det færdigt denne gang, men ja, udsolgt. Har farvet sort med pastafarve, også i kølskabet et døgn, så bliver det helt sort, så du kan godt selv....Hvis du "gider"

hvor kan jeg købe sort og rød pasta farve henne.

Ved bare ikke om jeg kan nå at få det hvis jeg køber det over nettet tænker på forsendelse

kan man købe det i panduro hobby tror du

Anmeld

27. juni 2010

Dot D

hvor kan jeg købe sort og rød pasta farve henne.

Ved bare ikke om jeg kan nå at få det hvis jeg køber det over nettet tænker på forsendelse

kan man købe det i panduro hobby tror du

Jeg køber mit i Randers, men synes at have hørt, at der er nogen, der har købt hos Panduro. Det er bare vigtigt at det er pasta og ikke flydende, som frugtfarve. Det gør fondanten alt for for blød og klistret. Tror nu godt du kan nå at købe over nettet... Feks hos Specialkøbmanden.. Håber du finder noget, ellers må du jo sige til.

Anmeld

27. juni 2010

Snefnug1984

Hvis du køber på dinkage.dk, plejer de at sende det samme dag eller dagen efter. Så det burde du sagtens kunne nå

Anmeld

27. juni 2010

Susan1978

Dot D skriver:

Tror du det virker med den røde også?

jeg skal nemlig til at lave noget med knald rød farve og det kan jeg simpelthen ikke få frem, ligegyldig hvor meget jeg putter i.. så blir den ved med at være svag rosa.. 

Anmeld

27. juni 2010

Dot D

Susan1978 skriver:

Tror du det virker med den røde også?

jeg skal nemlig til at lave noget med knald rød farve og det kan jeg simpelthen ikke få frem, ligegyldig hvor meget jeg putter i.. så blir den ved med at være svag rosa.. 

Ja faktisk nu jeg tænker over det. For den røde til emblemet er da meget rød, og den blev også lavet dagen før. Brugte meget rød farve

Anmeld

27. juni 2010

Anasmor

For at få den rigtige røde farve skal der først blandes "RUBY" rød i, og så "RED EKSTRA"... så kommer den smukkeste røde farve og med denne blanding bliver fondanten IKKE smuldrende ...

Anmeld

28. juni 2010

Susan1978

Anasmor skriver:

For at få den rigtige røde farve skal der først blandes "RUBY" rød i, og så "RED EKSTRA"... så kommer den smukkeste røde farve og med denne blanding bliver fondanten IKKE smuldrende ...

Stinna - hvor køber du det henne ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.