Boligsikring..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

879 visninger
13 svar
0 synes godt om
27. juni 2010

Trolde_mor

Er der nogen der ved om jeg kan søge om boligsikring uden brug af digital signatur?

Idet jeg for år tilbage fik digital signatur og først skal hen og ringe til dem, fordi jeg har skiftet navn, og det kan tage sin tid, før jeg får et nyt og kan ansøge...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2010

DK

Jeg er sikker på at du også kan gå ned på kommunen og få en ansøgningsblanket. Du kan sikkert udfylde den dernede, men man skal jo have alle mulige dokumenter med (lønsedler og sidste års skatteopgørelsen osv. osv.) Det er mange år sidsen jeg fik/søgte om boligsikring så jeg kan ikke helt huske alt det man skal have med. Du kan jo evt. ringe derned og spørge så du kun behøver komme en gang!

God fornøjelse!

Anmeld

27. juni 2010

Trolde_mor

DK skriver:

Jeg er sikker på at du også kan gå ned på kommunen og få en ansøgningsblanket. Du kan sikkert udfylde den dernede, men man skal jo have alle mulige dokumenter med (lønsedler og sidste års skatteopgørelsen osv. osv.) Det er mange år sidsen jeg fik/søgte om boligsikring så jeg kan ikke helt huske alt det man skal have med. Du kan jo evt. ringe derned og spørge så du kun behøver komme en gang!

God fornøjelse!

Arh ja, det vcar måake en god idé. Troede de kunne gå ind selv at se det Men hvad så nu hvor man er på SU?

Må jeg lige finde ud af.

Tak, havde slet ikke lige tænk på diverse papirer der måske også skulle bruges

Anmeld

27. juni 2010

Corn

LN_ mor skriver:

Er der nogen der ved om jeg kan søge om boligsikring uden brug af digital signatur?

Idet jeg for år tilbage fik digital signatur og først skal hen og ringe til dem, fordi jeg har skiftet navn, og det kan tage sin tid, før jeg får et nyt og kan ansøge...

jeg skulle også ringe ind for at få lavet min digitale signatur, også pga navneændring, og det tog ca 2 minutter...

Anmeld

27. juni 2010

Trolde_mor

Macaab skriver:

jeg skulle også ringe ind for at få lavet min digitale signatur, også pga navneændring, og det tog ca 2 minutter...

Fik du så bare send en kode med det samme så du havde den næste dag?

Anmeld

28. juni 2010

Corn

LN_ mor skriver:

Fik du så bare send en kode med det samme så du havde den næste dag?

Nej jeg kunne logge på efter 10 minutter...

Anmeld

28. juni 2010

signelynge

du kan sagtens ringe til kommunen og få en til at vurdere om du er berettiget. det har jeg i hvert fald lige gjort. du skal bare kunne oplyse a-inkomst, husleje, kvm, børn.....

Anmeld

28. juni 2010

Bondepigen

Jeg tror altså osse, at du selv kan printe et ansøgningsskema ud på www.borger.dk 

... eller det kan du, har lige tjekket.

Anmeld

28. juni 2010

Trolde_mor

Macaab skriver:

Nej jeg kunne logge på efter 10 minutter...

Uh super Må lige få ringet imorgen formiddag - tusind tak

Anmeld

28. juni 2010

Trolde_mor

bondepigen skriver:

Jeg tror altså osse, at du selv kan printe et ansøgningsskema ud på www.borger.dk 

... eller det kan du, har lige tjekket.

Tak, så jeg også igår, men så skal den forbi vores udlejer og siger kæresten at vi ikke behøves hvis vi bruger digital signatur..

Men tak søde, det er virkelig sødt af dig, sådan at tjekke den for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.