Bryndis skriver:
Hej.
Jeg skriver på min søster vegne for ønsker virkelig at hun bliver gravid snart
Og det gør hun også selv 
Hun stoppede med p-pillerne for knap 3 mdr siden og første gang hun skulle have sin mens. efter det kom den 2 uger for sent.
Og den her gang er den også forsinket. Hun skulle have haft den for en uge siden ca og hun har prøvet og tage en test men den viser negativ.
Hvor længe går der ca. fra man stopper med p-piller til man får en regelmæssig mens?
Det er svært at finde ud af hvornår hun skal have ægløsning når hendes mens. ikke er regelmæssig.
Håber i kan komme med nogle svar så hun kan blive gravid snart

Hejsa 
Jeg stoppede også med mine p-piller for 3 måneder siden. Min første mens kom som den plejede -den var jo styret af pillerne. Derefter gik der 48 dage til den næste kom, og nu venter jeg igen. Er oppe på dag 51. Og har testet negativ, så det er bare med at være tålmodig.
for din søster! Hun skal være tålmodig, for det er forskelligt fra person til person, og man kan desværre ikke sige hvad der vil ske for en bestemt person.. Det må tiden vise. Det handler nemlig om, at kroppen lige skal finde ud af den nu selv skal styre det hele med hensyn til mens og ægløsnig og sådan, hvor det før var p-pillerne, der styrede det.
Tålmodighed og så vidt muligt tankerne på noget andet
(ved godt det er svært
)
Anmeld