P-pille stop.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.274 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. juni 2010

Bryndis

Hej.

Jeg skriver på min søster vegne for ønsker virkelig at hun bliver gravid snart Og det gør hun også selv 

Hun stoppede med p-pillerne for knap 3 mdr siden og første gang hun skulle have sin mens. efter det kom den 2 uger for sent.

Og den her gang er den også forsinket. Hun skulle have haft den for en uge siden ca og hun har prøvet og tage en test men den viser negativ.

Hvor længe går der ca. fra man stopper med p-piller til man får en regelmæssig mens?

Det er svært at finde ud af hvornår hun skal have ægløsning når hendes mens. ikke er regelmæssig.

Håber i kan komme med nogle svar så hun kan blive gravid snart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2010

B&J

det er meget forskelligt jeg blev gravid efter 3mdr og min var også ureglmæssig så håber hun er lige så heldig som jeg var

Anmeld

27. juni 2010

Maria-s

Jeg tror det er meget forskelligt fra person til person hvor hurtigt kroppen er klar. Jeg tror det bl.a det kan hænge sammen med hvor længe man har været på p-piller. Har da også læst om folk herinde hvor de første par cykluser har været regelmæssige hvoreftr det så er gået i stå i kortere eller længere tid. Men så er der jo også de eksempler af folk der er blevet gravide efter 14 dage selvom de har været på p-piller i laaang tid Mit råd ville være at lade være med at fokusere så meget på hvornår der lige præcis er ægløsning og så dyrke hinanden og jeres kærlighed som i hele tiden har gjort. Det er vigtigt at sex er dejligt og lækkert og ikke bliver til en "skal ting" for nu er der ægløsning.

Men jo jeg forstår UDEMÆRKET godt utålmodigheden. Er selv en af dem Når man nu først HAR besluttet sig, så må det jo godt bare ske snart!!

KH Maria, der SKULLE have haft mens i denne weekend men endnu ikke har antydning til det

Anmeld

27. juni 2010

trine1989

Bryndis skriver:

Hej.

Jeg skriver på min søster vegne for ønsker virkelig at hun bliver gravid snart Og det gør hun også selv 

Hun stoppede med p-pillerne for knap 3 mdr siden og første gang hun skulle have sin mens. efter det kom den 2 uger for sent.

Og den her gang er den også forsinket. Hun skulle have haft den for en uge siden ca og hun har prøvet og tage en test men den viser negativ.

Hvor længe går der ca. fra man stopper med p-piller til man får en regelmæssig mens?

Det er svært at finde ud af hvornår hun skal have ægløsning når hendes mens. ikke er regelmæssig.

jamen min nåede slet ikke at blive regelmæssigt  den behøvedes jo ikke at være regelmæssigt for at hun kan blive gravid

jeg fik æl 4 mdr efter stop med p-plaster og blev så gravid første gang. ang at finde æl tidspunkt kan hun prøve at tjekke hendes sekret ved det ikke lyder så lækkert men så finder man hurtigt ud af hvor man er i sin cyklus, det hjalp i hvert fald for mig

håber det kunne hjælpe

Anmeld

27. juni 2010

Bryndis

Maria-s: Ja det er selvfølgelig rigtig at man ikke skal gøre det til et must at have sex hver aften næsten.

Men hun har ventet så tålmodigt i nogle år på at hendes kæreste blev klar og så nu hvor han har sagt han er klar så kan hun bare ikke vente med at komme igang.

Og nu er det anden gang i træk at hun er gået 2 uger over tid. Så hun syns det er rigtig nervepirrende

trine1989: Hvad er sekret?

Anmeld

27. juni 2010

Fru.Mäes <3

Heej

Vi stoppede med p-piller i august, og fik først min første menstruation i november!! Så det er temmelig forskelligt - fra person til person, hvordan kroppen reagerer på at man lige pludselig er p-pille fri igen.

Min menstruation blev først regelmæssig i januar - så der kan godt gå lang tid

for din søster...

Anmeld

27. juni 2010

Prinsessens'Mor<3

jeg har snart prøvet et år nu, og min
mens er stadig ureglmæssig.. op til
75 dage..

Anmeld

27. juni 2010

Margurit

Bryndis skriver:

Hej.

Hejsa

Jeg stoppede også med mine p-piller for 3 måneder siden. Min første mens kom som den plejede -den var jo styret af pillerne. Derefter gik der 48 dage til den næste kom, og nu venter jeg igen. Er oppe på dag 51. Og har testet negativ, så det er bare med at være tålmodig.

for din søster! Hun skal være tålmodig, for det er forskelligt fra person til person, og man kan desværre ikke sige hvad der vil ske for en bestemt person.. Det må tiden vise. Det handler nemlig om, at kroppen lige skal finde ud af den nu selv skal styre det hele med hensyn til mens og ægløsnig og sådan, hvor det før var p-pillerne, der styrede det.

Tålmodighed og så vidt muligt tankerne på noget andet (ved godt det er svært

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.