Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Delilah skriver: Det er sådan de gør det i amerika Og der er man ikke intelligent nok til at spise kiks uden instrukstionsvejledning!
Det er sådan de gør det i amerika Og der er man ikke intelligent nok til at spise kiks uden instrukstionsvejledning!
ahahahaha Ja du har sgu nok ret!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
De smager FANTASTISK! Mmm.. Jeg plejer dog bare at tage en bid af kiksen og drikke en tår mælk, så der ikke kommer krummer i mælken De kan varmt anbefales!
jeg undre mig mere over hvorfor man SKAL købe dem i det mærke?
kan man ikke bare købe de billigste chokoladekiks med vanilie creme? De smager vel af det samme, som dem man fik da man var lille?
Emilie Sarah skriver: jeg undre mig mere over hvorfor man SKAL købe dem i det mærke? kan man ikke bare købe de billigste chokoladekiks med vanilie creme? De smager vel af det samme, som dem man fik da man var lille?
Ej, det kan da overhovedet ikke sammenlignes! Har du smagt Oreos? de smager himmelsk!
linselouise skriver: Ej, det kan da overhovedet ikke sammenlignes! Har du smagt Oreos? de smager himmelsk!
nej har ikke smagt dem hehe Tænker bare, det da må være det samme?
Det er jo bare kiks hehe
Åhhhh de bedste chokolade kiks og yes smager mums i is
Emilie Sarah skriver: nej har ikke smagt dem hehe Tænker bare, det da må være det samme? Det er jo bare kiks hehe
Det er ikke BARE kiks Tag og smag dem. Det er slet slet ikke samme konsistens eller noget som helst.
ct skriver: Det er ikke BARE kiks Tag og smag dem. Det er slet slet ikke samme konsistens eller noget som helst.
hehe, må prøve dem en dag så
min datter på 6 mdr. danser til den nå den kommer. ligger på maven og rokker fra side til side. er selv meget træt af den reklame.
Nej nej nej..! Og Cola er heller ikke bare Cola
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128