tille skriver:
Jeg har bemærket, at min sexlyst er forandret, siden jeg fandt ud af, at jeg var gravid. Jeg har ikke lyst til at få noget op i mit underliv. Det er nok sådan et instinkt. En beskyttelsestrang. Altså at holde fremmelegemer, genstande og bakterier osv. væk fra vagina området og det sårbare indre underliv. Så der er bare nul adgang 
Heldigvis er jeg kun på løs basis med faderen, så jeg har ikke en utilfredsstillet mand i hjemmet, der bliver mobset over ikke at få sex hver dag 
Og mig generer det jo ikke. Det føles meget naturligt ikke at ha' samleje på den måde.
Men jeg har lagt mærke til, at når jeg så har sex, så er mine orgasmer anderledes end de plejer. De er mere flade. Altså det er ikke sådan en eksplotions oplevelse, som det ellers kan være, men stille og roligt, så jeg næsten nogle gange er i tvivl, om jeg har fået en orgasme 
Er der andre, der kender til det fænomen ? Altså både den ændrede lyst til samleje og ændret orgasme ?
(håber ikke, I er for generte til at snakke om den slags
)
hejsa.... heheh... jeg er i hvert fald ikke for genert til at svare 
Da jeg blev gravid, havde jeg heller ikke den største lyst i starten... de tre første måneder ca.!!! Det var nu ikke fordi, at jeg var dårlig eller havde ondt eller lign. - men havde bare slet slet slet ikke lyst!!!
Men pludselig fra den ene dag til den anden, skal jeg da ellers lige love for, at jeg ikke kunne få nok... kunne næsten ikke lade min mand være i fred... hahahah 
Nu hvor jeg er på vej ind i 27. uge, så er lysten helt normal... som den har været før!! Vi taler meget om, at vi skal nyde det, så længe det varer, for det kan jo vende hurtigt, og så er det måske slut i meget lang tid!!! 
Mht. orgasmen.... hmm.... nææh jeg synes faktisk ikke, at der har været nogen forskel...!!! Jeg oplever det på samme måde, som jeg altid har gjort 
Lige i begyndelsen... altså de tre første måneder, synes jeg godt, det kunne nive lidt i underlivet... nok fordi livmoderen trækker sig sammen.... og det var lidt ubehageligt - måske også en af grundene til, at lysten forsvandt dér!!!
Men mon ikke at grunden til, at du oplever det anderledes, er fordi der sker så meget nyt i din krop, og vores kroppe reagerer jo helt forskelligt på en graviditet....
Jeg har ingen gener haft overhovedet... så hvis ikke det var fordi, at min mave vokser og jeg kan mærke vores lille pige give den GAZZ derinde hver dag, tjaaa så ville jeg egentlig ikke mærke, at jeg er gravid!!
Mange hilsner fra Lea