1-årig begyndt at stikke fingre i halsen og kaste op ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.303 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. juni 2010

Malvog

Er der andre der har oplevet det??

Et eller andet sted mistænker jeg ham for at det bare er når han vil lave noget ballade, gerne når han er færdig med at spise og stadig sidder ved bordet mens storesøster spiser færdig og opmærksomheden mest falder på hende..

Ikke særligt lækkert når han laver det nummer men han bliver ved indtil at han kaster op og så griner han og ind i munden med fingrene igen.. og hooooold da op han bliver sur når jeg stopper ham i det...  Underlige børn heheh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2010

Sujan

Ved at begge mine nevøer gjorde det samme.. Men hvorfor ved jeg ikke...

Anmeld

27. juni 2010

<3

fordi det er sjovt og man får en reaktion med det samme plus de voksne ser sjove ud i hovedet - bonus!

Anmeld

27. juni 2010

Malvog

Kirle skriver:

fordi det er sjovt og man får en reaktion med det samme plus de voksne ser sjove ud i hovedet - bonus!

Ja jeg kan godt få øje på fidussen meeeen syns lige at det er groft nok.. Det samme sker hvis jeg liiiige skal hente en vaskeklud eller lign. midt i aftensmaden, jeg når ikke køkkenet før storesøsteren råber "moooaaar, nu gylper han igeeeen"..

Anmeld

27. juni 2010

<3

Malvog skriver:

Ja jeg kan godt få øje på fidussen meeeen syns lige at det er groft nok.. Det samme sker hvis jeg liiiige skal hente en vaskeklud eller lign. midt i aftensmaden, jeg når ikke køkkenet før storesøsteren råber "moooaaar, nu gylper han igeeeen"..

Ja det er ikke lækkert men det er noget de fleste børn går igennem... Vores gør det i sengen om aftenen hvis han synes vi er for langsomme til at reagere... Han kaster dog ikke op men det er klart reaktionen der gør det så sjovt. Mit bedste råd er - lad være med at reagere. Prøv at sige "Nå - synes du det er sjovt? Der kan man bare se." og til den store pige "bare lad ham være så er det ikke sjovt længere..."

Anmeld

27. juni 2010

LinLin

Ja det gjorde min også´; stak fingeren i halsen. Han kastede dog aldrig op af det, men refleksen blev udløst - det syntes han var vældigt sjovt. Jeg blev også forskrækket i starten og så var det jo endnu sjovere! Så efter et stykke tid ignorede jeg det og så var det efterhånden ikke så sjovt mere... (som det jo er ved de fleste ting )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.