nogle der vil overtage min mave??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. juni 2010

CiSo

Jeg er SÅ træt af at være gravid lige for tiden... og jeg er KUN 23+3!! 

- jeg kan ikke rigtig være i nogle af mine bukser mere, jeg æder som jeg ved ikke hvad, mine bryster er ømme og klør og så syntes jeg bare det er så hårdt for lænd og ryg!!!  

- nogle der vil overtage min mave indtil jeg skal føde?? haha

men nu hvor jeg sidder her i sofaen og mærker hende, så er det nu ikke så galt alligevel!

god aften. Sophie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2010

Trolde_mor

aww

Syntes det er flot hvis det først er nu dine bukser volder problemer, det er da dejligt

Men ja, uhhh her føler jeg mig også bare sulten hele tiden, er lige til at blive sindssyg af hehe

Ang. lænd og ryg, kan jeg anbefale at ligge på gulv / ude i haven nogle min. her dag, eller på en dejlig yogabold, hvis du har sådan en - det har hjulpet mig rigtig meget..

Tja.. er selv gravid (26+2) hehe, så ville nok se lidt sjov ud med en ekstra mave

Ja, man må huske sig selv på alle de fornøjelser der er ved graviditeten, når den føles lidt dum

God aften til dig også

Anmeld

26. juni 2010

CiSo

LN_ mor skriver:

aww

Syntes det er flot hvis det først er nu dine bukser volder problemer, det er da dejligt

Men ja, uhhh her føler jeg mig også bare sulten hele tiden, er lige til at blive sindssyg af hehe

Ang. lænd og ryg, kan jeg anbefale at ligge på gulv / ude i haven nogle min. her dag, eller på en dejlig yogabold, hvis du har sådan en - det har hjulpet mig rigtig meget..

Tja.. er selv gravid (26+2) hehe, så ville nok se lidt sjov ud med en ekstra mave

Ja, man må huske sig selv på alle de fornøjelser der er ved graviditeten, når den føles lidt dum

God aften til dig også

Dejlig at jeg ikke er den eneste! og tak for rådene mht ryggen, det vil jeg prøve!  

- ja, jeg skal tit huske mig selv på de gode ting, og at jeg jo får guld ud af det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.