Chock liams første bule!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.099 visninger
15 svar
0 synes godt om
26. juni 2010

L-Mortil3

Ja det måtte jo komme før eller siden!

Den kom så nu, 7 mdr gammel, Liam tog turen sidelæns af puslebordet, trods det jeg havde et smedegreb om låret som altid, men SUK - ja jeg ryster stadig(!!!) - han er ikke til at styre på 7 tønder land!

Fremover bliver den bølle dælme puslet på gulvet!

Så her er Liam med den første bule (Og evt. blå lår af smedegrebet!)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2010

Fatima

hvor han smuk

Anmeld

26. juni 2010

B&J

sikke en bølle men ak ja det lærte han nok ikke noget af der er krudt i numsen på ham hihhihi nok meget meget være med mor

Anmeld

26. juni 2010

L-Mortil3

Må indrømme jeg stadig ryster, hvordan pokker kunne jeg lade det ske? Man synes man har SÅ godt fat, så blinker man med øjnene og så stryger drengen afsted Puuuha, men han er ved SUPER overraskende godt mod!

Anmeld

26. juni 2010

FruEllingsen

Altså den vildbasse

Men bulen ser da ikke ud til at have slået ham ud,,

Kram til dig

Anmeld

26. juni 2010

NinaNymannMadsen

det skal du ikke være ked af. asta maria er både faldet baglæns ind i senge kanten på hendes seng og fik blåt mærke, og trillet ned fra sofaen 2 gange fordi mor vi uopmærksom i 2 sekunter, og faldet ud af mig og kenneths seng en gang, og lige pt har en et blåt mærke på kinden jeg ikke aner hvor kommer fra. og hun har haft en lille bule i hovedet fordi en fra dagplejen havde bidt hende.

små børn kommer til skade rigtig meget og specielt når de har lært at bevæge sig, men hvor man dog får et chok og er rystet over det hver gang.

Anmeld

26. juni 2010

Vingummien

Smilet fejler vist ik noget efter den tur

Anmeld

26. juni 2010

LinLin

David er faldet ned fra puslebordet to gange og trapperne een gang  

Nu har han stort set hver dag skrammer eller buler med hjem fra børnehaven ... Men vil ærligt talt hellere have en aktiv dreng end een der bare sidder stille og aldrig udfordrer sig selv!

Anmeld

26. juni 2010

L-Mortil3

Det er rigtigt, drenge af drenge...

Havde han nu bare fået en bule på legetæppet, men det er jo nok fordi det er MIN skyld jeg synes det er så forfærdeligt

Men det var vel sket før eller siden!

Anmeld

26. juni 2010

line melias mor

velkommen i klubben. melia er faldet ned fra vores seng da jeg skulle hente en flaske i køkkenet til hende og troede hun ikke kunne trille endnu, det kunne hun så av det gjorde ondt og var så ked af det i flere timer. heldigvis skete der intet med hende. hun græd i 20 sekunder og så var hun glad igen. ved hun vil få buler og skrammer mere end den her ene gang og tanken om det er så skræmmende. du får lige et knus herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.