Spørgsmål om G test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

642 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. juni 2010

Maria-s

Har lige et spørgsmål.

Troede ikke lige det var så "svært" at tage en G test, men har lige fundet ud af at jeg ikke har gjort som der står skrevet?.. HAr hver gang jeg har taget en lagt den med vinduet ned af, da jeg ikke har villet kigge på den før de 5 min var gået.. Nu læser jeg så at man skal ligge den med vinduet OP AD. Og kunne ikke lade være med at gøre det forbudte og kigge på den negative test jeg tog i morges her ca 10 timer senere og nu er der så en meget svag streg i nr. 2 felt....

Nogen der har haft fordskellige testresultater alt efter hvordan den har vendt??

Hvis mens ikke kommer her i weekenden så bliver jeg simpelthen NØDT til at tage en til på tirsdag. Der vender RIGTIGT...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2010

Bavianis

Hej med dig!

En graviditetstest er ugyldig efter 10 timer, men jeg vil alligevel ønske dig held og lykke

Mvh Susanne

Anmeld

26. juni 2010

SpunkenJo

En negativ g-test kan blive falsk positiv efter nogle timer. Så stol ikke på en der er så gammel. - tá en ny

held og lykke med projekt baby ;-)

Anmeld

26. juni 2010

Maria-s

Yes jeg ved godt at man ikke kan stole på dem når de er over en halv time, jeg kunne bare ikke lade være.... og fyfy til mig... Jeg har bare en eller anden følelse af at der altså godt kunne være en lille spire i maven (men måske det bare er ønske tænkning..) så da jeg fik den her negative i morges kunne jeg bare ikke helt tro på det..... Har heller ikke fået min mens endnu og  for at den heller ikke kommer. Så hvis mens ikke er kommet på tirsdag så bliver der altså taget en ny test, for så er jeg i hvert fald sikker på at jeg er gået over...

Men håber på jeres held'er og lykke'r virker!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.