Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er der nogen som ligger inde med et link til sådan et, eller som vil sende mig et?
KH
Rosa og Jonathan
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Skal de syges fra bunden eller være færdiglavet?
Fra bunden, var tanken... M.mindre nogen vil af med en, så kan jeg nøjes med at sy betræk
Rosa skriver: Fra bunden, var tanken... M.mindre nogen vil af med en, så kan jeg nøjes med at sy betræk
Jamen hvad med nogen af dem som du vidste mig på facebook der har du måske brugt dem alle det var så finde.
Diana... skriver: Jamen hvad med nogen af dem som du vidste mig på facebook der har du måske brugt dem alle det var så finde.
Hva? Det var vidst ikke mig
Rosa skriver: Hva? Det var vidst ikke mig
Jo da du skulle vælge mønster til din slyngvugge der linket du en 3 forskellige mener jeg det var til mig som jeg skulle se.
Diana... skriver: Jo da du skulle vælge mønster til din slyngvugge der linket du en 3 forskellige mener jeg det var til mig som jeg skulle se.
Nååh ja, men det var jo stof - jeg leder efter et mønster nu - du ved, en opskrift
Rosa skriver: Nååh ja, men det var jo stof - jeg leder efter et mønster nu - du ved, en opskrift
Ha ha ha bær over med den alt for tidlige ammehjerne
Diana... skriver: Ha ha ha bær over med den alt for tidlige ammehjerne
Selvfølgelig Og rigtig god bedring med hjernen OG kvalmen
Rosa skriver: Selvfølgelig Og rigtig god bedring med hjernen OG kvalmen
Takker og held og lykke med et mønstre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128