Jeg ved det er tidligt meeeen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

465 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. juni 2010

Dictes mor

Jeg har købt et par sko til Dicte. Det er et par angulus støvler. Jeg har lige sat et billede ind. Og så er jeg kommet til at kigge sko og sandaler... Altså og nu er jeg blevet forelsket i et par sandaler, jeg må have dem!!!  Se her: http://www.trendsales.dk/annoncer/angulus-sko-sandal/17721125?forum=371&road=&search=angulus+sandal&sort=ID DESC&status=1

Her er støvlerne som jeg har købt idag:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2010

Vinker

Wauw ja, super fine sko og ikke mindst sandalerne - dem MÅ Dicte da bare eje

Anmeld

26. juni 2010

Dictes mor

Vinker skriver:

Wauw ja, super fine sko og ikke mindst sandalerne - dem MÅ Dicte da bare eje

Ja, men 300 for et par brugte sandaler, det er jeg ikke sikker på, at finansministeren herhjemme går med til.

Anmeld

26. juni 2010

Vinker

Dictes mor skriver:

Ja, men 300 for et par brugte sandaler, det er jeg ikke sikker på, at finansministeren herhjemme går med til.

Der står da at de aldrig har været brugt!

Anmeld

26. juni 2010

otlitrom

Årh, hvor er de fine! Jeg elsker Angulus-sko. Også til voksne. Desværre koster de bare en bondegård!

Sandalerne står som ubrugte, skriver sælger. Pigen har prøvet dem en time indendørs.. Det vil jeg nu ikke kalde brugte sko Håber finansministeren giver tilladelse

Anmeld

26. juni 2010

Dictes mor

jamen så skal jeg have dem!

Anmeld

26. juni 2010

Vingummien

De er da også super søde

Anmeld

28. juni 2010

ChatH

Dictes mor skriver:

Jeg har købt et par sko til Dicte. Det er et par angulus støvler. Jeg har lige sat et billede ind. Og så er jeg kommet til at kigge sko og sandaler... Altså og nu er jeg blevet forelsket i et par sandaler, jeg må have dem!!!  Se her: http://www.trendsales.dk/annoncer/angulus-sko-sandal/17721125?forum=371&road=&search=angulus+sandal&sort=ID DESC&status=1

Her er støvlerne som jeg har købt idag:

De er bare så lækre angulus støvler og sko og sandaler. mine piger har stort set ikke andet, hvilket finans ministeren herhjemme ikke er så pjattet med

Anmeld

28. juni 2010

Dictes mor

Chatarina skriver:

De er bare så lækre angulus støvler og sko og sandaler. mine piger har stort set ikke andet, hvilket finans ministeren herhjemme ikke er så pjattet med

Men det skal også være gode sko til de små

Anmeld

28. juni 2010

Ni-ko-li-ne

jeg elsker Angulus! de er skønne...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.