Bare den kiropraktor havde ret...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

668 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. juni 2010

Maria-s

Jeg har under hver cyklus haft mens smerter i mere eller mindre grad, men denne måned synes jeg godt nok det har været slemt, plus jeg har haft vildt mange andre gener her det sidste stykke tid, som svag halsbrand, kvalme og de sidste par dage ømme og kløende bryster... Min cyklus har siden jeg stoppede på p-piller slut marts været rimlig stabil på 28 - 30/31 dage, hvilket betyder at mens skal komme her i weekenden. Jeg har virkelig denne gang følt at det hele bare var anderledes og jeg har virkelig gået og tænkt at nu tror jeg sgu den er der... Så her til mogen kunne jeg ikke vente længere. Havde ellers lovet mig selv at vente til tirsdag for så var jeg i hvert fald sikker på det var over forventet mens dag. Men nej jeg kunne ikke vente, så her til mogen tog jeg en G test. NEGATIV!..... Og jeg ved godt er de er 99,8 % sikre eller sådan noget i den retning, men jeg kan bare ikke forstå det.... Jeg må åbenbart være super sej til at manipulere min krop til at udsende falske signaler eller så bare være RIGTIG dårlig til at tolke min egen krop.... Så mens dukker vel op her en af dagene... Og så alligevel så føler jeg virkelig at den ikke kommer. Men må nok bare indse at det er ønsketænkning.... æv at min kiropraktor nok ikke have ret alligevel..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2010

Rødhætte

Øv øv.. Kender godt følelsen! Det er sgu hårdt at blive skuffet gang på gang! Op med humøret og tænk positiv.

Stort kram herfra

Anmeld

26. juni 2010

Maria-s

Takker...

Men nok godt nok kæresten lige er taget på arbejde, så kan jeg lige sidde her og være lidt hængemulet for mig selv. Og så er det jo bare op på hesten igen, det skal nok komme, som han siger... Troede altså bare at det skulle være nu?....

Anmeld

26. juni 2010

Rødhætte

Kan godt forstå at du er træt af det hele, og det skal man også have lov til! Sidst jeg fik min mens var jeg lige ved at tude.. Troede ikke jeg ville reagere sådan, men som tiden går bliver man bare mere og mere opgivende! Håber snart det bliver vores tur til at gå rundt med store maver.. Krydser finger for os.

Kram

Anmeld

28. juni 2010

Maria-s

Hmm har stadig væk ikke fået mens og har ikke skyggen af at skulle få det.. Troede lige et kort øjeblik at den var på vej i nat da jeg tidligt, tidligt i morges havde en del mens lignende smerter. Har småkvalme det meste af dagen og kanon ømme bryster. Har besluttet mig for at tage en test i morgen tidlig, så kan ikke vente med at det bliver sove-tid og endnu bedre stå-op-tid Har sådan på fornemmelsen at der er gang i noget inde i min mave, men det kan da også bare være indbildning. - Nu må jeg se i morgen..

Ja havde bare lige brug for at komme ud med tankerne og forventningerne til i moregn...

Anmeld

28. juni 2010

Muhmi

Jeg håber for dig at den er positiv og at du faktisk godt kan læse din krop

Anmeld

28. juni 2010

Maria-s

Uhh det håber jeg også  Nu må jeg se hvad den siger i morgen. hvis den så STADIG er negativ, så må der sgu være et eller andet der ikke gør som det skal..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.