Jeg har under hver cyklus haft mens smerter i mere eller mindre grad, men denne måned synes jeg godt nok det har været slemt, plus jeg har haft vildt mange andre gener her det sidste stykke tid, som svag halsbrand, kvalme og de sidste par dage ømme og kløende bryster... Min cyklus har siden jeg stoppede på p-piller slut marts været rimlig stabil på 28 - 30/31 dage, hvilket betyder at mens skal komme her i weekenden. Jeg har virkelig denne gang følt at det hele bare var anderledes og jeg har virkelig gået og tænkt at nu tror jeg sgu den er der... Så her til mogen kunne jeg ikke vente længere. Havde ellers lovet mig selv at vente til tirsdag for så var jeg i hvert fald sikker på det var over forventet mens dag. Men nej jeg kunne ikke vente, så her til mogen tog jeg en G test. NEGATIV!.....
Og jeg ved godt er de er 99,8 % sikre eller sådan noget i den retning, men jeg kan bare ikke forstå det.... Jeg må åbenbart være super sej til at manipulere min krop til at udsende falske signaler eller så bare være RIGTIG dårlig til at tolke min egen krop....
Så mens dukker vel op her en af dagene... Og så alligevel så føler jeg virkelig at den ikke kommer. Men må nok bare indse at det er ønsketænkning.... æv at min kiropraktor nok ikke have ret alligevel..
Anmeld