Virkelig frusteret! :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

608 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. juni 2010

Sunnyshine

Hejsa

Jeg er ved at være godt forvirret over min krop! For 3 uger siden imorgen, stoppede jeg med mine p-piller. Og så ca. 3-4 dage efter fik jeg ondt i min lænd, som jeg plejer inden jeg får min menstruation. Men denne gang varede det kun en 10 minutters tid og der kom ingen menstruation?  Det eneste jeg sådan rigtig har fået efter er noget brunt udflåd i meget små mængder i 1-2 dage.

Jeg har nu taget omkring 5 g teste. Alle negative!  også hos lægen!

Jeg er virkelig forvirret over hvad der sker, for jeg har hele tiden en mærkelig fornemmelse i højre side af mit underliv og andre typiske tegn på graviditet, såsom at jeg HELE tiden er sulten, meget meget ømme bryster(især mine brystvorter) og lidt humørsvingninger.

Er der nogle der har oplevet noget lignende før? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2010

o1Mutte

Sådan havde jeg det også da jeg stoppede med mine. Din krop skal lige vænne sig til ikke at blive ''styret'' af kunstige homoner.

Anmeld

26. juni 2010

Rødhætte

Det er præcis de smerter jeg har lige efter ÆL.. Jeg stoppet med mine piller i januar og min krop er stadig ikke stabil. Tror din krop reagere helt normal efter p pille stop!

Anmeld

26. juni 2010

Lotus86

Tror nærmest det er unormalt hvis man ikke har det sådan, efter man har smidt sine p-piller... Alle jeg hører om, får nærmest samtlige symptomer på graviditet efter p-pillestop, så slå koldt vand i blodet, og forbered dig på, at det nok kommer til at være sådan i noget tid, indtil din krop har vænnet sig.

Anmeld

27. juni 2010

Sunnyshine

Ja, det lyder meget rigtigt  

Jeg blev bare forvirret over det, fordi jeg bare stoppede med mine p-piller for at holde pause og så plejede der altid at gå et par dage så kom min mens, med gjorde det bare ikke denne gang.

Men jeg har valgt at smide dem noget tid nu, fordi at jeg alligevel havde taget dem i halvanden år, så det kunne måske gøre min krop godt at afvænne den i en periode

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.