Det er altså frustrerende!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

592 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. juni 2010

Margurit

Hej allesammen.

Jeg stoppede på mine p-piller d. 17 marts, og min første mens kom som den plejede. Derefter fik der 48 dage til den næste. Og nu venter jeg igen på den. I dag er jeg på dag 50!! Jeg synes det er ved at være lidt frustrerende. Ved godt vi ikke har været igang så længe, og kroppen nok stadig skal finde sig til rette, men alligevel.. Jeg vil jo bare så gerne blive gravid og få ønskebarnet! D. 6 juni havde jeg en svag positiv test, men den var HELT negativ dagen efter og igen ugen efter. Jeg har mens-smerter, men den kommer bare IKKE!!!! -er det ikke underligt?? Har været ved lægen, og han tog blodprøver, der bla. viste mine hormontal, og de var helt fine.

Vi tager en dag ad gangen, holder sammen, og prøver at tænke på alt mulig andet.. Men det ligger jo lidt i baghovedet.

Hvordan gik det for jer, da i stoppede på pillerne? 

Jeg ville bare gerne lige ud med mine frustrationer. 

Knus til jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2010

Margurit

Slet ikke nogen, der har prøvet det eller har lyst til at knytte en kommentar til det??

Anmeld

26. juni 2010

sa82

stoppede selv med ppiller i januar i år, og min krop har osse været helt mærkelig, har osse selv haft mistanke om graviditet, men min mens er kommert hver gang, dog osse en del ureglmæsigt. vi har været i gang med projekt baby nu i 6 mdr, og der er intet sket.  men håber på at der sker noget, ellers skal jeg tjekkes når der er gået 1 års tid uden held. da jeg så har haft celle forandringer kan det være derfor at der intet sker.

men krydser fingre for dig, det skal nok ske når du mindst venter det : )

Anmeld

26. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Well, da jeg stoppede på pillerne var de første 2 cyklusser alm, men så blev de meget uregelmæssige. Den længste var på 44 dage... Der gik derfra ca 5 mdr. før min mens var reglmæssig, men det har den så være lige siden

Hvis det fortsætter et par måneder endnu, så kontakt din læge. Langt de fleste læger vil ikke gøre noget i min. 6 mdr og mange et år, fordi det jo er alm. kendt at cyklus kan blive meget svingende efter p-pille stop.

Anmeld

27. juni 2010

Margurit

stoppede selv med ppiller i januar i år, og min krop har osse været helt mærkelig, har osse selv haft mistanke om graviditet, men min mens er kommert hver gang, dog osse en del ureglmæsigt. vi har været i gang med projekt baby nu i 6 mdr, og der er intet sket.  men håber på at der sker noget, ellers skal jeg tjekkes når der er gået 1 års tid uden held. da jeg så har haft celle forandringer kan det være derfor at der intet sker.

men krydser fingre for dig, det skal nok ske når du mindst venter det : )

Tak for svar. Jeg krydser også fingre for dig   Det skal nok komme, og håber og krydser for det kommer inden der er gået et år! 

Anmeld

27. juni 2010

Margurit

Alexis skriver:

Well, da jeg stoppede på pillerne var de første 2 cyklusser alm, men så blev de meget uregelmæssige. Den længste var på 44 dage... Der gik derfra ca 5 mdr. før min mens var reglmæssig, men det har den så være lige siden

Hvis det fortsætter et par måneder endnu, så kontakt din læge. Langt de fleste læger vil ikke gøre noget i min. 6 mdr og mange et år, fordi det jo er alm. kendt at cyklus kan blive meget svingende efter p-pille stop.

Tak for svaret. Jeg skal vidst bare væbne mig med tålmodighed. Dejligt din mens er blevet regelmæssig Håber ikke der går længe før min bliver det. 

Jeg har også aftalt med min læge, at jeg ringer, hvis der ikke sker noget inden for et par måneder. Så må vi se hvad han siger. Men håber mens kommer inden, eller endnu bedre; en spire

Anmeld

28. juni 2010

mrh

Det er meget meget surt når man ikke ved hvornår men kan forvente sin mens.

Jeg er desværre på dag ca. 97 nu uden skyggen af mens. Har mange mens smerter, men mens kommer bare ikke... Har fået taget flere tests hos lægen men der er intet at finde i dem.

Og min tålmodighed er snart heller ikke for god mere. stoppede forresten med p-piller i januar i år.

Anmeld

28. juni 2010

Muffinmus

der er muligvis 2-3 ting i det

1- din krop er bare lidt længe om at komme i gang igen

2 din krop er gået heeeeelt i stå og har brug for kick start, det kan lægen nogle gange give, eller prøv akupunktur, det ved jeg ebn del har haft glæde af i de forums jeg var i.

3- du har pco og burde bliver undersøgt:-)

Anmeld

28. juni 2010

Margurit

MariaE skriver:

der er muligvis 2-3 ting i det

1- din krop er bare lidt længe om at komme i gang igen

2 din krop er gået heeeeelt i stå og har brug for kick start, det kan lægen nogle gange give, eller prøv akupunktur, det ved jeg ebn del har haft glæde af i de forums jeg var i.

3- du har pco og burde bliver undersøgt:-)

Hejsa og tak for svar

Jeg tænker også at min krop er lang om at komme i gang. Jeg får jo nogle gange smerterne, men det er som om der lige mangler det sidste, til at få det hele ud. 

Jeg har også tænkt på akupunktur faktisk. HAr kun hørt godt om det, og hvis det kan hjælpe, vil jeg helt sikkert gerne give det et forsøg.. Men tror jeg skal vente lidt inden jeg gør det?!?! -er jo kun 3 måneder siden jeg stoppede på p-piller. Tror du ikke jeg skal give min krop en chance, eller hvad mener du?

Hvordan ved man om det er pco? Er det kun udebleven mens, der er tegn på det, eller er der andre tegn?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.