tilbage i rumlen med kommunen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

383 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. juni 2010

NoName

DAMMIT - hvor er jeg altså bare monster mega træt af den forbannede møj kommune og deres fucking irreterende måde at dreje ord og ting på så man fremstår som en lort... kan de ikke bare fatte at jeg handler ud fra min læges anvisning og IKKE pjækker  ja undskyld mit sure opstød, men JA jeg er sQ pisse sur nu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2010

Risen

noname skriver:

DAMMIT - hvor er jeg altså bare monster mega træt af den forbannede møj kommune og deres fucking irreterende måde at dreje ord og ting på så man fremstår som en lort... kan de ikke bare fatte at jeg handler ud fra min læges anvisning og IKKE pjækker  ja undskyld mit sure opstød, men JA jeg er sQ pisse sur nu...

Arh står med præcis det samme problem som dig.. ! De er simpelthen så stride! .. .. Små mennesker på høje troner .. 

Anmeld

26. juni 2010

NoName

Risen skriver:

Arh står med præcis det samme problem som dig.. ! De er simpelthen så stride! .. .. Små mennesker på høje troner .. 

Nemlig....

mit korthus er væltet for idag...

jeg kan ikke overskue det mere, jeg må have hjælp fra min pap far og skrive til kommunen bagefter...

Anmeld

26. juni 2010

Mira0911

Hvad er der los?

Mange kommuner er bare r*v og nøgler... Jeg har ikke haft problemer med sygemelding når det er... Ikke endnu hvert fald...

Anmeld

26. juni 2010

3xM

heller ikke her hAr jeg haft prob. med dem, tværtiomod er min sagsbehandler vildt sød og forstående

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.