Alt er vist imod os i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

398 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. juni 2010

1977

Profilbillede for 1977

Min mor har fødselsdag i dag. Alle os unger+svigerunger skal hjem til hende for at hjælpe i haven. Min lillebror er den eneste der bor i nærheden. Vi har 2 timers kørsel og min søster 1 time. Desuden skal hun have en støvsuger + en gril af os og fra min stedsøster skulle jeg købe planter til have. Støvsugeren er købt og resten skulle jeg købe i dag på vejen.

Men men men ..... kærsten har lagt sig med ondt i ryggen, min søsters kæreste har forstuvet foden, vors hundesitter har hold i nakken og min mor er har fået komprilanbind på begge ben. Så nu skal Jesse og jeg på en togtur på 3½ time med en støvsuger i en kæmpe trolli, kæresten bliver hjemme, søsters kæreste kommer, men kan ikke lave noget og min lillebror må købe resten af gaverne.

Intet går efter planen i dag Men både mig og Jesse har fri på mandag, så vi bliver indtil da. Det betyder mere tid med min mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2010

Dot D

Øv en dag, Godt I kan blive en extra dag og hygge. Håber dagen bliver bedre

Anmeld

26. juni 2010

Trolde_mor

Ej hvor øv, nu hvor det hele lige var planlagt og der bare skulle gøres noget ved haven og hygges.

Men mon ikke i får et par super dage alligevel, dejligt at Jesse og dig kan blive der nogle dage til at hygge og slappe af og så bliver det jo bare super vejr

Håber du klare turen i toget, med støvsuger osv. og at folk er søde til lige at hjælpe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.