Jer der har fået fjernet visdomstænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.930 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. juni 2010

*Sofie*

Jeg fik operativt fjernet min visdomstand nummer 2 i tirsdags.
Det sidste tandplejeren sagde inden jeg gik ud af døren var 'og lad vær med at drikke sodavand! Det gør p*sse ondt i såret...Taler af bitter erfaring.'
Jeg fik fjernet en visdomstand på samme måde for 2 måneder siden. Dér fik jeg ikk noget at vide om sodavand, men ka ikk huske hvornår jeg begyndte at drikke det igen.
Jeg har brug for min cola
Så er der nogen af jer, der ka huske, hvornår I første gang drak sodavand efter I havde fået fjernet en visdomstand ?
Ved godt at det er et åndssvagt spørgsmål...men håber der er nogle der ka hjælpe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Prøv med sugerør.Jeg har fået bøjle på,og den er ikke til at drikke med fordi væsken samler sig øverst under ganen.Men med sugerør kan jeg ligesom få det helt ned i halsen,uden det kommer alt for meget i munden

Anmeld

26. juni 2010

*Sofie*

Pernilleh skriver:

Prøv med sugerør.Jeg har fået bøjle på,og den er ikke til at drikke med fordi væsken samler sig øverst under ganen.Men med sugerør kan jeg ligesom få det helt ned i halsen,uden det kommer alt for meget i munden

Tak for dit svar

Ja, må vist prøve med sugerør. Åh, er bare så bange for at det ska gøre ondt

Anmeld

26. juni 2010

merethe

Profilbillede for merethe

Jeg har fået fjernet alle mine visdomstænder og jeg har hver gang drukket sodavand efterfølgende, da sodavand er god til at fjerne blodsmagen/bedøvelsessmagen. Jeg kan ikke mindes at det har gjort særlig ondt at drikke det.

Anmeld

26. juni 2010

Jeg fik fjernet mine sidste to visdomstænder i mandags, og jeg drak danskvand bagefter for at fjerne den klamme smag i munden!Det er brus god  til, synes jeg.. Så hop du bare på sodavanden igen.. Det gør også ondt at få brødkrummer/ananas/juice ned i såret, kan jeg hilse og sige!!griner..

Stine og Lisa.

Anmeld

26. juni 2010

*Sofie*

Tak for jeres svar
Ai, hvor underligt at tandplejeren siger noget andet så
Men jeg vil da prøve at drikke cola igen...Ah, hvor skønt

Anmeld

26. juni 2010

*Sofie*

Så var der cola til aftenens grillede kylling. Og det gjorde slet ikk ondt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.