Vi slap ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

341 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. juni 2010

Dictes mor

Pyha sikke en nat. Dicte var meget ked af det igår aftes og græd og græd, men jeg fik hende lagt i seng og sove kl. 20.30, og hun sov til kl. 00, hvor hun vågnede og græd, så jeg tog hende op og hun var brændvarm. Vi tog hende ned og tog alt tøjet af hende, og hun var knaldrød over hele kroppen og havde næsten 40 i feber, stakkels pige. HUn var nu glad for at få tøj af, så stoppede hun med at græde, og da temperaturen dalede lidt (til 39,5) begyndte hun at pludre og smile til os, dejligt. Jeg var nu en bekymret mor, som ringede til vagtlægen, der meget gerne ville komme ud og tjekke hende, når nu feberen var så høj. Så mens vi ventede gav jeg hende lidt mad, og hun blev lidt køligere at mærke på, og faldt i søvn, så jeg lagde hende i seng, og ringede til vagtlægen og sagde, at jeg troede, at hun havde fået det lidt bedre, men at vi ville ringe, hvis hun fik det værre. Hun har sovet godt resten af natten, ja faktisk ligger hun er sover stadig. Jeg tror, vi har givet hende for meget tøj på, og puttet hende for varmt under dynen. Da jeg puttede hende anden gang var det med kort tøj på, og kun dyne til midt på maven. Jeg har lige mærket på hende nu, og hun er helt normal. Nu glæder jeg mig bare til hun vågner, og jeg kan se at hu har det godt igen Men vi lader hende sove så længe hun kan. Men nej hvor er det ikke sjovt, når de har det skidt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2010

JustAnotherName

Øv at hun fik feber.
Men sådan har mine piger også reageret på vaccinerne de fleste gange.
Med feber om natten, og så blevet ok igen den efterfølgende dag.

Håber Dicte er sig selv igen nu. Knus 

Anmeld

26. juni 2010

Vinker

Åh lille pus :( Nej det er bare ikke sjovt når de små har det skidt. Man føler sig bare så hjælpesløs.

Håber Dicte-pigen er ved at være ovenpå igen!

Anmeld

26. juni 2010

Barbamama

Ja de får tit feber. Det gjorde Carla også, men heldigvis er det da meget hurtigt overstået. Jeg holder også altid øje med hendes temperatur bagefter. Dejligt at høre hun kom af med varmen og har fået sovet

Anmeld

26. juni 2010

Dictes mor

Jeg tror stadig hun er lidt sløj, for hun har sovet hele dagen. Hun har kun været oppe fra 9.30-11 og fra 13-14.30 ellers har hun bare sovet, så det har hun nok behov for. HUn får lov at sove alt det hun vil, selvom mor her er begyndt at savne hende en hel del, vi har jo næsten ikke været sammen eller fået leget eller noget idag. Til gengæld er hun meget glad, når hun er vågen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.