Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Synes tiden går helt vildt hurtigt. Føles som igår at jeg stod og tog billeder af en tribute grafitti nede på gadehjørnet. Suk altså, man bliver da lige lidt nostalgisk...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sidder lige og ser et program med Michael Jackson nu - og tænker netop hold da op hvor blev det år lige af.
Husker det også som var det igår - Har nu aldrig været den største fan, men hatten af det er nu nået godt musik manden har lavet
I skal da lige have et billede med på vejen...
toboli skriver: Sidder lige og ser et program med Michael Jackson nu - og tænker netop hold da op hvor blev det år lige af. Husker det også som var det igår - Har nu aldrig været den største fan, men hatten af det er nu nået godt musik manden har lavet
Jeg var vild med hans musik da jeg var barn . Synes bare det er vildt... Hvor blev det år lige af?
Ja tænk imorgen er det et år siden jeg havde termin med min den yngste og alligevel er der 18 dage til vores fødselsdag..... Så pga. Jackson husker jeg min terminsdato...
Alexis skriver: Jeg var vild med hans musik da jeg var barn . Synes bare det er vildt... Hvor blev det år lige af?
Her er mine de 2 store drenge på 9 år helt VILD med MJ.
Den ene ( tvillinger ) ønskede sig læderjakke i fødselsdags gave og købte selv en hat ( MJ hat siger han ) Så han mener han er en tro kopi af MJ
Så her bliver der sunget og danset moonwalk SÅÅ søde ..
Jeg ELSKER Michael Jackson, og skulle ha' været med til en af koncerterne i London. Bliver faktisk enormt trist af at tænke på, at han ikke længere er her. Han har givet verden så meget, og han er en sand helt i mine øjne!
Knus Camilla, STOR fan
Jeg sad også og så tv3 i går. Jeg har været fan i 25 år og den dato 25.juni 2009 betyder meget for mig. Min datter blev født og Mj døde... Mærkeligt!!!! Som om skæbnen blandede sig i fødslen af min datter. Det er lidt specielt. Overvejer også kraftigt at få tatoveret datoen og så to stjerner. Den ene stjerne skal være helt lys (for der var en stjerne der blev tændt den dag. Min datter blev født) og en sort stjerne for der var en der blev slukket (Mj)
Ja, det er sgu vildt, det år er bare gået så stærkt..
Jeg var på krydstog, på vej til Bahamas med min mor, søster og nevø og stod og tog billeder af solnedgangen, da vi fik det af vide..
Naboens kones datter var ung pige i huset da det skete og hun fortalte at hun aldrig havde oplevet noget så vildt.. Hele byen stod næsten stille.. Hun var så heldig at få et foto af den stjerne sten inden han døde for efter var der ikke til at komme til..(kan ikke lige huske hvad den hedder)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128