Hvornår købte i de første sko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.323 visninger
14 svar
0 synes godt om
25. juni 2010

S-anne

Hej piger

Min dreng Emil er netop begyndt at tage sine første skridt og jeg overvejer nu at købe et par sandaler til ham. Men skal jeg vente til at han går mere sikkert? Lige nu tager han jo bare 4 skridt og falder.... Men det kribler i fingrene for at finde et par fine sandaler til ham...

Hvornår købte i sko?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2010

sarahb

Før han var født
Ej men så fik han nogle da han kunne gå, så med det samme han gik havde han sine kondi sko på

Anmeld

26. juni 2010

Dictes mor

Jeg overvejer at købe nogle nu (Dicte er 3 måneder), men det er fordi der er en butik i Viborg, som holder udsalg med halvpris på alle sko, og så kan jeg jo få et par gode angulus sko til hende, og det vil jeg jo gerne, har bare ikke råd til at give fuld pris.

Anmeld

26. juni 2010

S-anne

nå ja... jammen så kan jeg jo bare komme afsted og købe et par... det ville bare være ærgerligt at bruge mange penge på et par som han vokser ud af før han rigtigt får lært at gå...

Anmeld

26. juni 2010

Dictes mor

Jeg har lige købt de her til Dicte idag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. juni 2010

Vinker

Kan godt forstå det er svært at vente med at købe sko til ham ;) HUSK at køb nogen med helt blød bund. Det er vigtigt at de er bøjelige.

Spørg dig til råds i en skobutik og få dem til at hjælpe dig med størrelsen.

Anmeld

26. juni 2010

S-anne

Jeg har øbt et par skofus sandaler til Emil idag. De er godtnok ikke superbløde, men håber at det går alligevel. Når han går i den indenfor ser der noget klodset ud, men udendørs går det faktisk meget godt

Anmeld

26. juni 2010

S-anne

Dictes mor skriver:

Jeg har lige købt de her til Dicte idag

De ser rigtig fine ud. Hvad størrelse har du købt?

Anmeld

26. juni 2010

Ida.

Jeg har først købt sko til mine børn, når de er begyndt at rejse sig op, samt gå med gåvogn - og så har jeg ALTID mine børn med hen og købe skoene - et skidegodt mærke kan sidde elendigt på barnets fod - på den måde har Annika eget både ADI-sko/-støvler, ecco-sko/-støvler/-sandaler og er nu i et par bisgaard-sandaler -. Linas første sko (eller i dette tilfælde sandaler) er fra ecco og sidder som støbt på hendes fod (selvfølgelig med voksetillæg )...Annikas første sko var str. 19 - Linas str 20, så jeg ville simpelthen ikke turde købe sko før, der var brug for dem! Men måske er jeg også lidt hys med det der med sko

Anmeld

26. juni 2010

Vingummien

Til Emil købte jeg først et par da han begyndte at vise tegn på at han vil til at gå Syntes ik han havde brug for dem inden.

Så ned i butikken med dig og få nuppet sådan et par sandaler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.