Anbefal en brunch i Århus C

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.269 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. juni 2010

Ida.

Hej piger

Vi skal et smut til byen imorgen formiddag, hvor vi skal mødes med min svoger og svigerinde til brunch, vi har naturligvis ungerne med - så kan I anbefale en god brunch i Århus C, som også er et børnevenligt sted (har prøvet den på Slabberas, den var jeg ikke specielt begejstret over)...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2010

mor_sabina

Med børn er jensen ofte godt, men ved ikke lige om det er den slags mad i søger. Ellers ville jeg kigge ned langs åen.

Anmeld

25. juni 2010

Sara.

Sofies forældre!!!!!!!!!

Det er en amme café med plads til børn, men jeg synes der er meget mere hyggeligt end på slabberas... og maden er tusinde gange bedre!!!

Stedet er indrettet meget gammeldags med gammelt stel, stole osv.. det er bare så hyggeligt... ved ikke lige ved man kalder den stil. Men det er virkelig gennemtænkt

hvis man tager et bord nedenunder er der et lille børnebord og lidt legetøj børnene kan lege med...

og så har de viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiildt lækre kager...

hehe mit favorit sted i Århus hvis man har babyer med, eller elsker den stil...

Der er forresten gratis vand

men alle stederne ved åen er selvf. også gode, bare mindre børnevenlige, men det ikke umuligt at ha barn med... cafén der hedder Ziggy ved åen reklamere med at der hos dem er plads til alle str

God tur

Hilsen Sara

Anmeld

25. juni 2010

Ida.

lærkes_mor skriver:

Sofies forældre!!!!!!!!!

Det er en amme café med plads til børn, men jeg synes der er meget mere hyggeligt end på slabberas... og maden er tusinde gange bedre!!!

Stedet er indrettet meget gammeldags med gammelt stel, stole osv.. det er bare så hyggeligt... ved ikke lige ved man kalder den stil. Men det er virkelig gennemtænkt

hvis man tager et bord nedenunder er der et lille børnebord og lidt legetøj børnene kan lege med...

og så har de viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiildt lækre kager...

hehe mit favorit sted i Århus hvis man har babyer med, eller elsker den stil...

Der er forresten gratis vand

men alle stederne ved åen er selvf. også gode, bare mindre børnevenlige, men det ikke umuligt at ha barn med... cafén der hedder Ziggy ved åen reklamere med at der hos dem er plads til alle str

God tur

Hilsen Sara

Har været på Sofies forældre før - der er SUPERhyggeligt! - men har aldrig spist derinde...det var selvfølgelig en mulighed....men måske lidt trist at sidde i kælderen på en høj sol- sommerdag 

Ligger der en Ziggy nede ved åen? Det anede jeg ikke - kender kun til den på Trøjborg...må straks tjekke hjemmesiden

Anmeld

25. juni 2010

anna-jonas

Hmmm....................har set i avisen at Italia ved BP huset, servere en overdådig brunch til 69 kr. Men, men, men.................altså børnevenlige steder................bom, bom, bom............det er svært, men hov....................i Stiftens bygning på banegårdsplads, der er åbnet et helt nyt sted, hvor der vist er god plads...................kan ikke huske hvad det hedder.

Nå, var så ikke til den store hjælp, Ida.....................kommer vist for sjældent ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.