mangleden mens..men inge positiv test!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

296 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. juni 2010

majseogmy

Hej allesammen

Efter endnu en ufrivillig abort er min kæreste og jeg kommer back in business og prøver igen! Og nu tror jeg altså at jeg er gravid på ny..men..jeg er snart gået 14 dage over tiden, jeg har kvalme og frygtelige sure opstød samt en underlig fornemmelse i kroppen - det mærkelige er bare at mine graviditetstest er negative!!! Det skal lige siges at i mine andre graviditeter (aborter) har jeg ikke haft skyggen af kvalme eller andre gener, så jeg ved jo ikke om min tilstand er tegn på graviditet eller ej,

Er der andre end mig der har oplevet at teste negativ selvom eller tegene er der på graviditet???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2010

Ann.

Ja det har jeg. Og tror det var fordi at jeg ønskede så inderligt at blive gravid og det reagerede min krop på.

Du kan godt med dine tanker bilde din krop ind at den er gravid og så vil man få de symptomer. Desværre.

Men på den anden side - så er der mange som først tester positivt sent - så jeg ville blive ved at teste, indtil mens. kom eller gå til din læge og så det afklaret med en gyn. undersøgelse.

Anmeld

27. juni 2010

majseogmy

Nå men nu fik jeg mens i går morges - så jeg er desværre ikke gravid! øv øv øv..men jeg kan bare ikke forstå at jeg ikke kan teste positiv for ægløsning og det hænger jo ikke sammen med at jeg har mens!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.