Hjælp, spørgsmål?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. juni 2010

Skytten0111

Jeg har siden uge 21 mærket liv hver dag, og er 25+0 i dag. Onsdag og torsdag har jeg været lidt bekymret, fordi jeg ikke synes at have mærket så meget liv som jeg ellers plejer. Men i dag fredag, kan jeg ikke mindes at have mærket noget som helst.. Efter som jeg har mærket liv hver dag de sidste 4 uger, bekymre det mig meget.

Hvad ville i stille op? Nogen der har oplevet det samme? Vil ikke virke alt for pylret, så er derfor i tvivl om jeg skal kontakte nogen?

Hjælp !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2010

Low

Jeg ville forslå at du skubbede lidt til babyen i maven og drak noget koldt vand og så lagde dig på ryggen for at mærke om der var nogle bevægelse. 

Hvis det ikke hjælper så ville jeg ringe til føde gangen og snakke med dem. Jeg synes at det er godt hvis man er en gang for sikker end for lidt.

Hilsen Ditte, 41+3

Anmeld

25. juni 2010

XXSS

Ja forsøg med koldt vand, is eller saftevand og prøv at ligge dig ned og slappe af.. Ellers ring til fødegangen.

Anmeld

25. juni 2010

Skytten0111

Jeg har drukket koldt vand og saft flere gange, og lagt på sofaen og prøvet at slappet godt af.. Men synes simpelthen ikke at der er noget.. Og har også prøvet at puffe forsigtigt til maven, for at se om det ville gøre noget. Men intet..

Vil de på fødegangen ikke bare sige at det FØRST er fra uge 26/27 at man skal mærke liv hver dag?

Anmeld

25. juni 2010

Ida.

Ring og snak med fødegangen - hellere en gang for meget end en gang for lidt! Jeg kan godt forstå, du er bekymret, det ville jeg også være!!  at alt er som det skal være

Anmeld

25. juni 2010

line melias mor

kan SAGTENS forstå du er bekymret. jeg var bekymret hele tiden og besøgte odense sygehus 4 gange fordi jeg var urolig da jeg ikke syntes jeg havde mærket liv. ring til dit sygehus og fortæl det som det er de plejer at være meget glade for at hjælpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.