Arhh.. Det håber jeg, er løgn...
Jeg løb til et lokalt løb i søndags og havde her den fedeste spurt de sidst 200 m før mål - i konkurrence med en middelaldrende dame, jeg aldrig har set før
Men spurten var sååå fed en oplevelse.
Men men men... Min ene sene/ledbånd
ved knoen på venstre ankel er noget øm og min store lårmuskel i højre ben er godt medtaget også.
Var så ude og løbe i tirsdags, men kunne slet ikke gennemføre mit program for dagen, som skulle have været 20 min løb, 2 min gang, 10 min løb, 2 min gang (som i 4. uge af 10 km programmet) Var simpelthen nødt til at gå i hvert fald 80% af tiden og slet ikke i så lang tid, som det skulle have været. Mit lår gjorde simpelthen så ondt.
I dag skulle jeg så løbe igen. Og det gik bare godt... Indtil jeg skulle sætte ind i moderat løb i 10 min. Mine ben var sååå udmattede og nøjj hvor gjorde det bare ondt, da jeg var færdig med turen. Og for slet ikke at tale om gang, rejsning fra stol, ud/ind i bil osv. Jamen hvad sker der da???? Endvidere mærker det virkelig som om min iskas nerve er blevet rusket med. Dette især når jeg sidder/ligger stille. Gør ondt og s amtidig kan jeg have en voldsom uro i mine ben.
Hjælp mig lige... For jeg elsker at løbe, men har bare brug for at komme af med alle skavankerne... Vil så gerne blive ved med at træne mig op til 10 km løb...
Hvad gør jeg galt??
VH Kloster