3 mdr. vaccine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. juni 2010

Dictes mor

Blev jeres små dårlige efter vaccinen og hvor lang tid gik der inden de fik det skidt? Dicte er lige blevet stukket idag, og jeg er lidt nervøs for resten af dagen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2010

line melias mor

min datter havde ingen gener hverken ved 3 eller 5 måneders vaccinen

Anmeld

25. juni 2010

Dictes mor

line melias mor skriver:

min datter havde ingen gener hverken ved 3 eller 5 måneders vaccinen

Jeg håber, at det er det samme her Lige nu sover hun, men hun har været glad lige siden vi kom derfra og har været fuldstændig sig selv, så jeg begynder at tro, at vi slipper

Anmeld

25. juni 2010

line melias mor

Dictes mor skriver:

Jeg håber, at det er det samme her Lige nu sover hun, men hun har været glad lige siden vi kom derfra og har været fuldstændig sig selv, så jeg begynder at tro, at vi slipper

det lyder da dejligt hun sover .melia ville slet ikke sove og havde ellers fået af vide de ville tage sig en god middagslur men håber også hun slipper. det eneste min læge sagde var at de godt kunne blive lidt pyldret hen ad aftenen

Anmeld

25. juni 2010

Laulund87

Min datter fik feber både ved 3- og 5 måneders vaccinen.

Det er meget normalt.

Anmeld

25. juni 2010

L-Mortil3

Der var intet her med Liam hverken ved 3 eller 5 mdr .

Anmeld

25. juni 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Her var 3 mdr. desværre den værste.Vi var ved vagtlægen om natten pga. høj feber,men det var set i bakspejlet lidt unødvendigt.Feberen kom bare lige pludseligt(så vær opmærksom på det),og derfor var han blevet overophedet,og vi havde ikke rigtig kontakt med ham.Det var også første gang han havde feber,så mor har var fuldstændig i panik.

Men både 5 og 12 mdr. er der ikke sket det vilde med.Han har fået en lille smule feber,men det er vist desværre de færreste der undgår det.Nu skal vi så til den berygtede 15 mdr. om 1 måned,gisp

Anmeld

25. juni 2010

B&J

min dreng fik en lille smule feber og lægen sagde hvis han fik feber kan du give ham en stik pille til børn og det gjorde jeg også faldt den men han fik stikket kl 12.30 og fik feber kl 19.30 fik stikpillen kl 22 var den væk så det var helt okay ellers var han bare lidt pyller og træt

Anmeld

25. juni 2010

Tulle28

Anna havde feber om eftermiddagen og var lidt pylret... Men så tog hun en ordentlig skraber på 3 timer, og da hun vågnede igen var hun frisk. Hun fik også Rotavirus vaccine om aftenen og den reagerede hun slet ikke på.

Knus Tulle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.