Hvor meget vokser man på 2-3 uger - kan jeg passe kjolen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

805 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. juni 2010

BJL2010

Jeg har lige købt en kjole, som jeg meget gerne skulle kunne bruge om 2-3 uger. Den passer fint nu, men spørgsmålet er om jeg når at vokse så meget frem til da, at jeg måske ikke kan forvente at passe den til den tid? Den sidder tæt omkring brystet og er løs fra under brystet og ned...

Jeg er i uge 32 nu, så vil være i uge 34/35 når jeg skal bruge den. Hvad er jeres erfaring mht. hvor meget i voksede/er vokset på en lign. periode?

KH Louis, som meget gerne vil kunne klemme sig ned i sin nye kjole...også senere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2010

Sisley

Det ville jeg ikke satse på... Har du taget jævnt på under hele graviditeten? Så kan du måske sjusse dig frem til om du kan passe den.

Anmeld

25. juni 2010

businesstigger

Jeg ville ikke satse på det. Jeg begyndte selv at vokse meget deromkring sidst jeg var gravid.

Til sammenligning har jeg sat billeder sammen fra da jeg var 32+0 og 35+0

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. juni 2010

BJL2010

Tænkte det nok Øv-bøv! Jeg har indtil videre taget mest på i 1. og især 2. trimester. De sidste 4 uger har jeg taget 1,5 kg på ca. Men det er vel også nu at væske og andet rart kan begynde at indfinde sig?

Anmeld

25. juni 2010

BJL2010

businesstigger skriver:

Jeg ville ikke satse på det. Jeg begyndte selv at vokse meget deromkring sidst jeg var gravid.

Til sammenligning har jeg sat billeder sammen fra da jeg var 32+0 og 35+0

WOOOU hvor er der bare forskel på de to billeder! Endnu mere ØV.. Jeg håbede bare at når nu den er vid, at så kunne det måske lykkes.

Anmeld

25. juni 2010

SmillaN

Hej

Jeg tog rigtig meget på de sidte 2 mdr, så jeg ville heller ikke satse på det.

Anmeld

25. juni 2010

Low

Uhh.. jeg er vokset meget i løbet af den tid du snakker om . Jeg tror vi vokser forskellige men jeg ville tro at du måske ville have svært ved at passe den til den tid MEN vi er forskellige så det kan godt være du kan passe den.. 

Hilsen Ditte 41+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.