Piv......!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

414 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. juni 2010

vingummibamse

kan slet ikke huske fra min graviditet med Noah at mine bryster var så ømme..

men den her gang.... DANM jeg kan ikke holde det ud... kan ikke ha BH på.. bare at min bluse rør mine bryst vorter gør ondt..

nogle der har et godt råd til hva jeg kan stille op..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2010

Sisley

Jeg ved ikke hvor meget det hjælper, men på hospitalet købte jeg for 30 kr. en net BH, som mange bruger når de ammer. Den er så behagelige, at jeg kan sove med den, men giver samtdig den støtte man har brug for.

Anmeld

25. juni 2010

vingummibamse

Sisley skriver:

Jeg ved ikke hvor meget det hjælper, men på hospitalet købte jeg for 30 kr. en net BH, som mange bruger når de ammer. Den er så behagelige, at jeg kan sove med den, men giver samtdig den støtte man har brug for.

kunne da være jeg skulle prøve at undersøge det... for kan kun være beder end det er nu...

Anmeld

25. juni 2010

Daisy

Har desværre ikke noget råd. Kan godt huske at mine også var sådan, det er heldigvist forsvundet nu, så der er håb forude.

Anmeld

25. juni 2010

vingummibamse

Daisy skriver:

Har desværre ikke noget råd. Kan godt huske at mine også var sådan, det er heldigvist forsvundet nu, så der er håb forude.

håber godt nok at det snart stopper igen... 

Anmeld

25. juni 2010

Daisy

vingummibamse skriver:

håber godt nok at det snart stopper igen... 

Helt erligt kan jeg ikke engang huske hvornår det holdt op. Men sjovt er det sku ikke.

Husker da det var på det værste, satte min mand albuen ned på brystet for at dreje sig i sengen . AAaaauuuu jeg var sku ved at sparke ham ned på gulvet. ( Som om det ikke er ømt nok i forvejen )

Anmeld

25. juni 2010

vingummibamse

Daisy skriver:

Helt erligt kan jeg ikke engang huske hvornår det holdt op. Men sjovt er det sku ikke.

Husker da det var på det værste, satte min mand albuen ned på brystet for at dreje sig i sengen . AAaaauuuu jeg var sku ved at sparke ham ned på gulvet. ( Som om det ikke er ømt nok i forvejen )

ja det er frygteligt at ha så ondt...

og berøring hjælper bestemt ikke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.