Ferie under barsel, hjælp ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

461 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. juni 2010

SarahAa

Hejsa kloge kvinder

Jeg er lidt i vildrede hvad angår ferie under barsel. Jeg skal gå hjemme til slutningen af januar '11. Men da svigerfar bor i Spanien og vi gerne vil besøge ham i November her i år, kunne vi godt lige bruge mine feriepenge. Men er det muligt for mig at få mine feriepenge udbetalt under min barsel? HJÆLP.

Tak på forhånd

Knus den forvirrede Sarah

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2010

Fines mor

Nej ... du er på "statens" ydelser, og må dermed ikke modtage andre penge - selvom det er dine egne penge!

Anmeld

25. juni 2010

SarahAa

Fines mor skriver:

Nej ... du er på "statens" ydelser, og må dermed ikke modtage andre penge - selvom det er dine egne penge!

ØV! Men det er der jo ikke noget at gøre ved Tak for hjælpen!

Anmeld

25. juni 2010

De3Guldklumper

Ja det kan du godt. Jeg har fået udbetalt alle mine ferie penge under min sidste barsel. Så smut du ned på kommunen med dit ferie kort og få dem til at skrive under..

Det var hvad jeg gjorde og det var intet problem..

Anmeld

25. juni 2010

Ni-ko-li-ne

det kommer lidt an på flere ting.... ring til dem der har med feriepengene at gøre...

jeg skulle bare få feriekortet underskrevet nede i ydelsescenteret og vupti....  der er dog noget med at beløbet ikke må overstige en hvis grænse

Anmeld

25. juni 2010

Sisley

Du kan ikke både få barselsdagpenge og feriepenge udbetalt samtidig - så får du jo dobbelt "løn". De uger du holder ferie tæller til gengæld ikke med i de ugers barsel du er berettiget til at få dagpenge i, så der er jo sammenhæng i tingene.

Anmeld

25. juni 2010

SarahAa

Pylle3 skriver:

Ja det kan du godt. Jeg har fået udbetalt alle mine ferie penge under min sidste barsel. Så smut du ned på kommunen med dit ferie kort og få dem til at skrive under..

Det var hvad jeg gjorde og det var intet problem..

Okay det vil jeg da prøve så, kunne være dejligt hvis jeg kunne få dem i hvert fald

Anmeld

25. juni 2010

molle85

Øhhh jeg fik mine ferie penge udbetalt fordi jeg ikke kunne holde ferie under barsel, så det tror jeg altså godt du kan søde..

Sidste år kunne jeg ikke fordi jeg var sygmeldt og når man er syg, må man ikke holde ferie, men jeg mener helt bestemt godt du kan få dem udbetalt, det fik jeg som sagt..

Anmeld

25. juni 2010

Amelia<3

jeg fik mine feriepenge udbetalt og jeg fik alligevel mine barselspenge. Da min barsel sluttede 30 april i år og feriepengene skulle bruges inden 1 maj i år så kunne jeg godt får dem udbetalt da jeg ikke havde muligheden for at holde ferien..

Ring til kommunen da de kan svare bedst på dit spørgesmål..

Anmeld

25. juni 2010

pussepige

Man kan sagtens få sine feriepenge udbetalt.. Eller det vil sige at hvis man ikke har mulighed for at holde sin ferie kan man få udbetalt for 3 uger d. 30 september selvom man får barselspenge.. Og de sidste 2 uger får man så i slutningen af april hvis man altså har barsel endnu der...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.