Hej Grynt/Tina

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. juni 2008

1977

Profilbillede for 1977
Der sker ski da noget i vores lille lokalsamfund i øjeblikket :P

http://stiften.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20080 622/AAS/40699411/1002

(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2008

st

Hej Jeanne.

Sjovt du skrev det med bager-røveren den anden dag, at du aldrig er der når der sker noget.

Jeg har en svigerinde i Malling, som heller ikke havde hørt noget som helst om hvad der var sket, før jeg fortalte hende det i går. Og hun er ellers Fru Nysgerrig så det gør noget.... så i et lille samfund kan man altså godt "misse" de spændende ting.

st. :D

Anmeld

23. juni 2008

1977

Profilbillede for 1977
st skriver:

Hej Jeanne.

Sjovt du skrev det med bager-røveren den anden dag, at du aldrig er der når der sker noget.

Jeg har en svigerinde i Malling, som heller ikke havde hørt noget som helst om hvad der var sket, før jeg fortalte hende det i går. Og hun er ellers Fru Nysgerrig så det gør noget.... så i et lille samfund kan man altså godt "misse" de spændende ting.

st. :D

Ja jeg går altid glip af det hele :P Det er ikke mere end 2 mdr siden at vores Brugs blev røvet. Han var dog heller ikke så heldig, for han kørte galt på sin scooter 20 m væk og blev hentet af falck og politiet :D Det opdagede jeg heller ikke og jeg bor 200 m væk :)) :)) :))

Anmeld

23. juni 2008

Grynt

He he he jeg går da også glip af ALT 8( Jeg kommer lige nødagtigt 2 minutter for sent til ALT.

Branden er også gået forbi min næse...som sadvanligt, meeeeen nu var vi jo også til tøsefest med ze girlzzz fra juli 07 ;)

(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.