marcipan/mmf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.059 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. juni 2010

linemus

Jeg ved, det har været oppe og vende før, men måske er der flere der har erfaring med det nu.

Har I prøvet at blande mmf og marcipan? Er det til at arbejde med og smager det ok? Som i bedre end mmf? Og bliver farverne ligeså gode, når man blander pastafarve i?

Har I prøvet at farve marcipan med pastafarve, og bliver det ordentligt?

Line - med 2x3 års fødselsdag lige om hjørnet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2010

Daisy

linemus skriver:

Jeg ved, det har været oppe og vende før, men måske er der flere der har erfaring med det nu.

Har I prøvet at blande mmf og marcipan? Er det til at arbejde med og smager det ok? Som i bedre end mmf? Og bliver farverne ligeså gode, når man blander pastafarve i?

Jeg har ofte blandet mmf og marcipan sammen og synes det virker fint Får en lækker råhvid farve og smager godt. Pastafarver er også gode til marcipan. Og farven bliver efter hvor meget af den du sætter i.

Held og lykke med bagsten

Anmeld

26. juni 2010

Susan1978

linemus skriver:

Line jeg har prøvet at blande fondant med Marcipan -

og det smagte af marcipan.. 

jeg havde fået et ønske om nogle marcipan roser og da jeg ikke selv kan lide marcipan, har jeg aldrig brugt det før..

jeg ringede til kagebutikken for at høre hvad de ville anbefale og de sagde at jeg skulle bruge det fintkornede marcipan (lübeck) også blande lidt fondant i, så var det nemmere at modelere..

så go for it Line.

Anmeld

26. juni 2010

linemus

Mange tak. Så vil jeg bare prøve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.