Hurtig hjælp - Kontanthjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. juni 2010

Maja_4000

Jeg skal hen og søge kontanthjælp om lidt .. Skal faktisk være der om 20 minutter ;o
Men der står at man skal vedlægge kopi af indtægter .. Og jeg har i de sidste tre måneder kun fået su eller kontanthjælp .. Og dét har jeg jo ligesom ikke papir på .. Man får jo ikke "lønsedler" på sådan noget ..  

Nogle som har prøvet det samme , eller ved hvad de vil se på kommunen ? :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2010

JacobsMoar

De kan vist nok godt gå ind i deres system og se hvad du tjener.. Og specielt når det er SU eller kontanthjælp burde de kunne..

God tur

Anmeld

25. juni 2010

Maja_4000

Jo tak :b
Hader at sidde på jobcenteret .. Føler mig lidt ligesom de der alkoholikerer og hvad de ellers er , som også er der :p 

Anmeld

25. juni 2010

JacobsMoar

Min kæreste sagde præcis det samme.. Han så det bare som et los i røven til at komme i gang.. Han havde det så endnu bedre den dag han kunne gå fra sit praktik-/aktiveringssted, ned på jobcenteret for at sige at nu havde han fået job.. Og de andre stod stadig dernede uden job..

Anmeld

25. juni 2010

Maja_4000

Det er jo så rigtigt :p

Men der er sgu ikke nogen som gider ansætte en der har termin om et halvt år :p

Anmeld

25. juni 2010

JacobsMoar

Nej, det kan du så have ret i.. Var også lidt nervøs da jeg har termin 1½ måned efter at jeg er færdigudlært.. Men de valgte heldigvis at ansætte mig

Anmeld

25. juni 2010

Low

Hvis det er dem du har fået penge af så kan de vist godt se det. Ellers så tror jeg måske at banken kan udskrive hvad der er gået ind og ud. Jeg havde været på kontant hjælp en gang før og skulle starte op på det igen efter et pat mdr og der fortalte jeg dem det bare og så kunne de se det på cumputeren

Anmeld

25. juni 2010

ditdot

du er ikke forpligtet til at fortälle dig arbejdsgiver at du er gravid för 3 måneder inden termin, det kommer selvfölgelig an på hvilket slags arbejde du söger om der skal tages specielle hensyn. Og til en jobsamtale har de ikke lov til at spörge ind til det. Det er måske lidt illoyalt mod en ny arbejdsplads men du må jo tänke på dig selv. Held og lykke med jobsögningen.

knus

Anmeld

25. juni 2010

maria87

Maja_4000 skriver:

Jeg skal hen og søge kontanthjælp om lidt .. Skal faktisk være der om 20 minutter ;o
Men der står at man skal vedlægge kopi af indtægter .. Og jeg har i de sidste tre måneder kun fået su eller kontanthjælp .. Og dét har jeg jo ligesom ikke papir på .. Man får jo ikke "lønsedler" på sådan noget ..  

Nogle som har prøvet det samme , eller ved hvad de vil se på kommunen ? :p

jeg fik afvide at jeg skulle ringe til SU styrrlesen og så skulle de sende mig mine papir på hvad jeg får i su os osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.