Gaia & Ko. pusletasker på tilbud i Ønskebørn, Viborg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.369 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg har netop lige købt en lyslilla/lavendel farvet top fed pusletaske til kun 299.-!!!  Nedsat fra 699.- da Ønskebørn har opkøbt meget af Gaia & Ko's lager.

Der var 3 modeller at vælge imellem - blot til info!

God dag til jer alle.

Kh Corinna 39+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2010

L-Mortil3

Og hvorfor POKKER bor man så ikke i Viborg!

Måske Ønskebørn i ringkøbing gør det samme?

Anmeld

25. juni 2010

Line&Liam skriver:

Og hvorfor POKKER bor man så ikke i Viborg!

Måske Ønskebørn i ringkøbing gør det samme?

Tja, det skal jeg faktisk ikke kunne sige om de også har - prøv da evt. at ring og spørg dem! Jeg er ihvert fald suuuuuper glad for min, den er bare SÅ fin... Også elsker jeg jo lilla!!!!

Anmeld

25. juni 2010

L-Mortil3

Mathildesmor skriver:

Tja, det skal jeg faktisk ikke kunne sige om de også har - prøv da evt. at ring og spørg dem! Jeg er ihvert fald suuuuuper glad for min, den er bare SÅ fin... Også elsker jeg jo lilla!!!!

Skal til ringkøbing lidt senere idag , så slår jeg skismer lige et smut forbi Har altid drømt om en Gaia og Co , men dælme nej til de penge

Anmeld

25. juni 2010

Line&Liam skriver:

Skal til ringkøbing lidt senere idag , så slår jeg skismer lige et smut forbi Har altid drømt om en Gaia og Co , men dælme nej til de penge

Liiiige mine ord! Jeg synes fandeme også 699.- for en pusletasken, er det samme som at tage røven på folk

Dem de har i Viborg er lidt for "pigede" til drengebabyer, efter min mening - ellers kunne jeg sagtens have smuttet forbi og hentet en for dig i Viborg.

Anmeld

25. juni 2010

L-Mortil3

Mathildesmor skriver:

Liiiige mine ord! Jeg synes fandeme også 699.- for en pusletasken, er det samme som at tage røven på folk

Dem de har i Viborg er lidt for "pigede" til drengebabyer, efter min mening - ellers kunne jeg sagtens have smuttet forbi og hentet en for dig i Viborg.

Grunden til jeg var så vild med dem, var faktisk de var lidt pigede, så mor her selv kunne strutte med den når Liam ikke behøvede længere Den fik Morten dog skudt i sænk, jeg NÆGTER at gå med den! Så skal vi have 2 haha...

Jeg må lige lure ringkøbing, det var da at håbe

Anmeld

25. juni 2010

Laulund87

Jeg vil lige sige at jeg lige har købt en pusletaske fra gaia og co i Ønskebørn til 150 kr Sat ned fra 699 kr!

Det var sidste års modeller de bare skulle af med!

De havde også sengetøj fra gaia og co sat meget ned.

Måske de stadig har noget tilbage nogle steder

Anmeld

25. juni 2010

VIPpigen

De har også haft det helt store udsalg i Fredericia, jeg købte en i grå med lidt lyserød mønster på, den gav jeg 199 for og før pris var 699,95... Så jeg slog også bare til. De havde også dun dyne og pude til baby til 199, så der fik jeg også lige købt 2... Fandt ud af jeg meget hellere ville handle i ønskebørn i fredericia, end babysam i vejle...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.