børnepenge - hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.861 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. juni 2010

Vidunderligeunger

godmorgen

Jeg ville lige høre hvornår der går børnepenge ind? 

Alberte blev født d. 25/5..

Knus Mitzie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2010

Maria.

20/7..

Anmeld

25. juni 2010

Vidunderligeunger

Maria. skriver:

20/7..

tak jeg troede nemlig det var den måned efter man fødte men super duper - vi venter lidt endnu.

Anmeld

25. juni 2010

Maria.

BlyViol skriver:

tak jeg troede nemlig det var den måned efter man fødte men super duper - vi venter lidt endnu.

Det var så lidt.. De ligger fast - 20/1 - 20/4 - 20/7 - 20/10

Anmeld

25. juni 2010

lisbethita

Maria. skriver:

Det var så lidt.. De ligger fast - 20/1 - 20/4 - 20/7 - 20/10

He he....de datoer må jeg også hellere få skrevet mig bag øret. Tænk dig, at jeg først kom i tanke om, at der er noget, der hedder børnepenge EFTER hun var født!! Hvordan kunne jeg da glemme det?? 

Ha en dejlig dag :-) Kram

Anmeld

25. juni 2010

Maria.

lisbethita skriver:

He he....de datoer må jeg også hellere få skrevet mig bag øret. Tænk dig, at jeg først kom i tanke om, at der er noget, der hedder børnepenge EFTER hun var født!! Hvordan kunne jeg da glemme det?? 

Ha en dejlig dag :-) Kram

Hehe.. Jeg kan stadig stå på dagen i banken og tænke "hvor pokker kommer de pange fra.." På trods af at vi har fået BP i 3½ år snart..

Anmeld

25. juni 2010

lisbethita

Maria. skriver:

Hehe.. Jeg kan stadig stå på dagen i banken og tænke "hvor pokker kommer de pange fra.." På trods af at vi har fået BP i 3½ år snart..

He he....nå ok, så er jeg ikke den enste !!!

Anmeld

25. juni 2010

JacobsMoar

Hvis jeg så er så heldig at føde før/til termin, som er d. 15/10, får vi så allerede BP d. 20, eller skal vi vente til næste omgang d. 20/1 ?

Anmeld

25. juni 2010

Sara.

Bromberg skriver:

Hvis jeg så er så heldig at føde før/til termin, som er d. 15/10, får vi så allerede BP d. 20, eller skal vi vente til næste omgang d. 20/1 ?

D skal føde før 1 oktober for at få børnepenge i oktober... desværre....

Min datter er fra 13 okt. 07 og vi fik først børnepenge i januar.. og min søn er fra 7 april 10 og vi får først her i juli... havde termin med ham d. 26 marts så havde håbet på børnepenge i april.. men nix...

men så får vi dem vidst bare i sidste ende...

Anmeld

25. juni 2010

sabi1979

Bromberg skriver:

Hejsa så skal i vente til den 20/1  barnet skal være født inden den 1/10 for at i kan få dem den 20/10

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.