Høfeber!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

889 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. juni 2010

L.J.L

Ja vi er alle tre sat til af snot og hoste herhjemme, øv! Hverken Jeppe eller jeg har nogensinde haft høfeber eller allergi, Lauritz har snottet og kløet sig i øjnene de sidste 3 dage, men ingen feber heldigvis. Han er super frisk og glad men det er bare synd for ham.

Skal man tage sådan noget alvorligt og køre til lægen med ham, eller skal vi bare gøre som vi gør nu, masser af vand, saltvands-næsedråber og lidt panodil en gang i mellem?

Har dit barn også høfeber?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2010

Dictes mor

Mig bekendt hoster man ikke eller får feber af høfeber. Er du sikker på, at det ikke er noget andet? Og hvor gammel er han? Jeg tænker her rent og skær på, om han kan få noget medicin for det, hvis nu er det er høfeber, selvom jeg ikke ville råde til det, hvis han er frisk og glad, for antihestamin er tit meget sløvende, og det har man jo ikke lyst til at give ens børn.

Hilsen Camilla, der har haft høfeber i snart 20 år.

Anmeld

25. juni 2010

L.J.L

Han har heller ikke feber. Han hoster meget lidt ikke vanvittigt meget, det er næse og øjne der løber i vand, og det går sådan op og ned, i perioder har han intet og så pludselig kan snottet bare stå ud af hovedet på ham, det samme med mor og far. Så jeg går stærkt ud fra det må være noget høfeber, når det sådan kommer og går.

Ingen medicin der vil jeg helst ikke hen, han er kun 6 mdr.

Dictes mor skriver:

Mig bekendt hoster man ikke eller får feber af høfeber. Er du sikker på, at det ikke er noget andet? Og hvor gammel er han? Jeg tænker her rent og skær på, om han kan få noget medicin for det, hvis nu er det er høfeber, selvom jeg ikke ville råde til det, hvis han er frisk og glad, for antihestamin er tit meget sløvende, og det har man jo ikke lyst til at give ens børn.

Hilsen Camilla, der har haft høfeber i snart 20 år.

Anmeld

25. juni 2010

Dictes mor

linselouise skriver:

Han har heller ikke feber. Han hoster meget lidt ikke vanvittigt meget, det er næse og øjne der løber i vand, og det går sådan op og ned, i perioder har han intet og så pludselig kan snottet bare stå ud af hovedet på ham, det samme med mor og far. Så jeg går stærkt ud fra det må være noget høfeber, når det sådan kommer og går.

Ingen medicin der vil jeg helst ikke hen, han er kun 6 mdr.

Ja det er vist for tidligt så med medicin. Så vil jeg også anbefale saltvandsdråberne, og så håbe at det ikke er for slemt til ham, og krydse fingre ligesom jeg (der ammer og ikke kan tage noget medicin) at det bliver en sommer med meget lidt pollen...

Ellers har jeg ikke rigtig nogen råd, sørg for at han ikke klør sig for meget i øjnene, for det bliver det kun værre af, jo mere man klør jo mere klør det. Det er forbistret...

Anmeld

25. juni 2010

L.J.L

ingen gode råd mod høfeber?

Anmeld

25. juni 2010

Low

linselouise skriver:

ingen gode råd mod høfeber?

Jeg tror ikke at jeg har gode råd til småbørn. Det har jeg ikke erfaring med men det skader vel ikke at han bliver tjekket en ekstra gang. Det kunne være at lægen havde et eller andet smart man kunne gøre ved små børn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.