er spændt og en smugle nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

802 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. juni 2010

CarinaSB

vi skal til kontrol med Noah imorgen .. Vi skal have tjekket om hans fod er blevet bedre end sidst .. sidst vi var til kontrol havde vi 3 mdr til at rette det sidste med hans fod ... han kunne vippe den til siderne og ned .. men han mangler 10 grader op ad .. så nu må vi se hva de siger imorgen .. Er den ikk rette op med de 10 grader skal han opereres igen

så søde kvinder vil i ikk krydse fingre for os imorgen kl 10.30

Knus en spændt og nervøs Carina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2010

Dansker I Holland

Hejsa hvad er der med Noahs fod om jeg må spørge ? Blev bare nysgerrig da jeg synes det lyder bekendt

Anmeld

25. juni 2010

Low

Jo jeg vil da .

Håber det er gode nyheder, hold os opdateret hvis du har lyst

Anmeld

25. juni 2010

CarinaSB

NR3ønskebarn skriver:

Hejsa hvad er der med Noahs fod om jeg må spørge ? Blev bare nysgerrig da jeg synes det lyder bekendt

Han er født med klumpfod .. og blev opereret i januar .. 

Anmeld

25. juni 2010

CarinaSB

Low skriver:

Jo jeg vil da .

Håber det er gode nyheder, hold os opdateret hvis du har lyst

taaaak det skal jeg gøre lige så snart vi er kommet hjem

Anmeld

25. juni 2010

Dansker I Holland

Ok det er min ældste datter osse Hun blev hurtigt færdig med at bruge special sko fra Sahva Smiler... Har du lyst til at dele erfaring evt ?

Mvh Sussie.

P.S: Er på facebook hvis det er ?

Anmeld

25. juni 2010

Malene

Jeg  for  at det er iorden og han ikke skal igennem mere.

Anmeld

25. juni 2010

CarinaSB

NR3ønskebarn skriver:

Ok det er min ældste datter osse Hun blev hurtigt færdig med at bruge special sko fra Sahva Smiler... Har du lyst til at dele erfaring evt ?

Mvh Sussie.

P.S: Er på facebook hvis det er ?

Ja det vil jeg da meget gerne .. kender faktisk ikk nogen der har været igennem det samme .. kan du ikk skrive en pb med hvordan jeg finder dig på facebook

Anmeld

25. juni 2010

Mor til Frederic og Freya

CarinaSD skriver:

vi skal til kontrol med Noah imorgen .. Vi skal have tjekket om hans fod er blevet bedre end sidst .. sidst vi var til kontrol havde vi 3 mdr til at rette det sidste med hans fod ... han kunne vippe den til siderne og ned .. men han mangler 10 grader op ad .. så nu må vi se hva de siger imorgen .. Er den ikk rette op med de 10 grader skal han opereres igen

så søde kvinder vil i ikk krydse fingre for os imorgen kl 10.30

Knus en spændt og nervøs Carina

Ønsker jer held og lykke...

Hvis I har lavet de øvelser, har I som forældre jo gjort alt det i  kunne. Om den så er rettet mere op, delvist eller slet ikke - så har i gjort det i kunne.

Anmeld

25. juni 2010

CarinaSB

Mor til Frederic skriver:

Ønsker jer held og lykke...

Hvis I har lavet de øvelser, har I som forældre jo gjort alt det i  kunne. Om den så er rettet mere op, delvist eller slet ikke - så har i gjort det i kunne.

vi har gjort det vi skulle .. og brugt den tid der skal bruges

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.