Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Godaften piger !
Jeg har set mange som skriver , at det første de mærker er "bobler" ..
Hvordan føles de dér såkaldte bobler ? :bOg hvornår mærkede du det første gang ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg synes det føltes som en lille fisk der slog med halen, eller en sommerfugl der flaksede med vingerne mod maveskindet. En dejlig fornemmelse.
he he he syntes også det var som luft i maven og husker følelsen af veer som starten på en ond diaree
det billede jg fik i hovedet ved de første tegn på liv, var en stor gedde der svømmede forbi mit maveskind. der var ingen fine bobler eller sommerfuglevinger her. men måske fordi min moderkage ligger foran
Jeg synes det føltes om man prutter inde i maven
Men altså .. Hvornår mærkede I det første gang ?
Min familie spørger hele tiden om jeg mærker noget .. Og når jeg så siger nej , får de det dér ansigtsudtryk som siger "der er sikkert noget galt" ..
Burde jeg mærke noget nu ? :s Jeg er i 15. uge ..
Maja_4000 skriver: Men altså .. Hvornår mærkede I det første gang ? Min familie spørger hele tiden om jeg mærker noget .. Og når jeg så siger nej , får de det dér ansigtsudtryk som siger "der er sikkert noget galt" .. Burde jeg mærke noget nu ? :s Jeg er i 15. uge ..
jeg mærkede først noah da jeg var i uge 20 eller 21 .. og mærkede udenpå da jeg var i uge 24 ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128