Hvordan føles det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.030 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. juni 2010

Maja_4000

Godaften piger !

Jeg har set mange som skriver , at det første de mærker er "bobler" .. 

Hvordan føles de dér såkaldte bobler ? :b
Og hvornår mærkede du det første gang ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2010

Faith

Jeg synes det føltes som en lille fisk der slog med halen, eller en sommerfugl der flaksede med vingerne mod maveskindet. En dejlig fornemmelse.

Anmeld

24. juni 2010

Koen.

Syntes det føltes lidt som luft i maven

Anmeld

24. juni 2010

3xM

he he he syntes også det var som luft i maven og husker følelsen af veer som starten på en ond diaree

Anmeld

24. juni 2010

oo

det billede jg fik i hovedet ved de første tegn på liv, var en stor gedde der svømmede forbi mit maveskind. der var ingen fine bobler eller sommerfuglevinger her. men måske fordi min moderkage ligger foran

Anmeld

24. juni 2010

nynne-l

Jeg synes det føltes om man prutter inde i maven

Anmeld

25. juni 2010

Jibbe

Jeg troede jeg havde luft i maven, og undrede mig faktisk i nogle dage over hvorfor det ikke kom ud. Indtil jeg kom til at tænke på at det ikke var mine tarme som lå der hvor boblerne kom men baby.

Anmeld

27. juni 2010

Maja_4000

Men altså .. Hvornår mærkede I det første gang ?

Min familie spørger hele tiden om jeg mærker noget .. Og når jeg så siger nej , får de det dér ansigtsudtryk som siger "der er sikkert noget galt" .. 

Burde jeg mærke noget nu ? :s Jeg er i 15. uge ..

Anmeld

27. juni 2010

CarinaSB

Maja_4000 skriver:

Men altså .. Hvornår mærkede I det første gang ?

Min familie spørger hele tiden om jeg mærker noget .. Og når jeg så siger nej , får de det dér ansigtsudtryk som siger "der er sikkert noget galt" .. 

Burde jeg mærke noget nu ? :s Jeg er i 15. uge ..

jeg mærkede først noah da jeg var i uge 20 eller 21 .. og mærkede udenpå da jeg var i uge 24 ..

Anmeld

27. juni 2010

Margorie

Lidt som luft i maven.. Mærkede lidt i uge 15-16, hvorefter det stoppede igen, nu mærker jeg lidt kraftigere bobler/spark er 19+

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.